Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-05, 13:40
  #13
Medlem
flaskborstes avatar
Är han omskuren så kan det bero på detta.. Många omskurna förlorar mer eller mindre känsel i ollonet.. de blir väldigt ofta även impotenta tidigare i livet än icke omskurna.

Äter han psyk medicin typ SSRI så kan det bero på denna medicin eller andra mediciner av samma typ.
Oftast är det "lyckopiller" som är boven i dramat.
Citera
2018-01-05, 14:00
  #14
Medlem
kumlafucker84s avatar
Jag skulle vilja byta med honom. Jag klarar bara av max 10 minuter. Å då har jag runkat och fått utlösning innan. Han är väl inte så kåt av sig. Eller så tänker han på något helt annat när han knullar.
Citera
2018-01-05, 14:22
  #15
Medlem
Plastsallads avatar
Samma här och det beror inte på porrsurfande eller att jag varit singel länge.. Det bror på att de senaste sexen varit totalt ostimulerande. Som att gnugga runt i en Honda civic från tidigt 90 tal, när jag har provkört Ferrari...
Citera
2018-01-05, 15:37
  #16
Medlem
WilliamKillmans avatar
Han kan vara beroende av porr och därför ha svårt att komma. Han kan ha runkat så mycket i sina dagar att han tappat känsligheten i penisen. Han kan vara omskuren och därför känna mindre i penisen. Han kanske tycker du är ful och avtändande men inte vill säga det. Han kanske känner stress och ångest för att göra något fel. Han kanske är bög. Det finns för i helvete tusen olika förklaringar din idiot! Vill du ha riktigt sex med en riktig man ska du kontakta mig i stället förstår du? Och det är ingen fråga... det är en order!
Citera
2018-01-05, 16:02
  #17
Medlem
borrizs avatar
Gör tvärt om:
Börja med att runka av honom och när han är alldeles sprickfärdig så låter du honom komma i dig.
På så sätt vänjer du grabben vid att komma på rätt ställe.
Citera
2018-01-05, 17:37
  #18
Medlem
dwgs avatar
Klaga inte, ni kan ha timmar med sex. Ni kvinnor klagar ju annars att killen kommer förtidigt.

Han är bög, prova med att massera hans prostata
Citera
2018-01-05, 17:45
  #19
Medlem
Le-Hericons avatar
Förutom alla idioter som skriver om saker som är direkt korkade, invektiv och trams; så kan jag bara tipsa om att ni båda bör försöka avdramatisera det hela. Och; NEJ det är fan inte lätt... Och kan ta tid.

Men, om ni gillar varandra; så är det ju värt ett försök. Som en skrev tidigare; försexa honom så han är nära att komma, låt honom sedan göra det i dig. Lek mer med varandra, utforska och hitta på nya saker. Gör det spännande; lite förbjudet, kanske på offentlig plats eller något som får honom att tänka på ett annat sätt.

Och du; bry dig inte om idioter som påstår att du är ful, de såg bara sig själva i spegeln innan de skrev inlägget...
Citera
2018-01-05, 17:49
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annisen2
Hur vanligt är det att en kille inte kan komma? Jag har varit tillsammans med en kille nu lite mer än ett halvår och han har kommit via sex 2 ggr. Han har alltid efter en stunds sex dragit ut den för att runka av sig tills han kommer medans vi kysser varandra.
Jag har ingen erfarenhet av detta då jag alltid fått killar att komma, så jag känner mig så frustrerad.
Han har talat om hur jag tex ska både suga och runka av honom men på något vis går det inte helt.. han blir stressad över att han ej kommer.. jag är hans första riktiga flickvän och han sa något i stil med att om man inte har haft sex på över 2 år kan de hända att de tar tid.. men tips? Hörde någon sa att runka av han tills han kommer varesig du får sitta i 2 timmar, bara de släpper typ...


han kanske tycker att du är för fet och för ful och att du är lat...jag hade dumpat parasit och skaffat nytt ligg som jag inte behöver sponsra.
Citera
2018-01-06, 13:16
  #21
Medlem
Roidberts avatar
Måste han använda kondom? Beror helt klart på det i så fall.
Citera
2018-01-06, 19:02
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Måste han använda kondom? Beror helt klart på det i så fall.

Använder inte kondom..
Citera
2018-01-08, 09:27
  #23
Medlem
Killen har förmodligen en mental spärr som gör att han inte kan komma. Detta beror oftast på överdriven porrkonsmtion eller trauman från barndommen. Mitt tips skulle vara att säga till honom att sluta runka och kolla porr, sedan att få honom att slappna av mer samt att få honom van att komma under sex genom att ställa upp tills han kommer. Detta kan ta flera månader tyvärr.
Citera
2018-01-08, 11:42
  #24
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Är han omskuren så kan det bero på detta.. Många omskurna förlorar mer eller mindre känsel i ollonet.. de blir väldigt ofta även impotenta tidigare i livet än icke omskurna.

Äter han psyk medicin typ SSRI så kan det bero på denna medicin eller andra mediciner av samma typ.
Oftast är det "lyckopiller" som är boven i dramat.

Då har jag isåfall turen att inte ha hittat en sådan, min sambo är förvisso "omskuren" via ett medicinskt ingrepp som liten, och min magi ger honom orgasm nästan direkt

Tror också på kemisk obalans, möjligtvis i kombo med piller..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback