Citat:
Ursprungligen postat av
Annisen2
Hur vanligt är det att en kille inte kan komma? Jag har varit tillsammans med en kille nu lite mer än ett halvår och han har kommit via sex 2 ggr. Han har alltid efter en stunds sex dragit ut den för att runka av sig tills han kommer medans vi kysser varandra.
Jag har ingen erfarenhet av detta då jag alltid fått killar att komma, så jag känner mig så frustrerad.
Han har talat om hur jag tex ska både suga och runka av honom men på något vis går det inte helt.. han blir stressad över att han ej kommer.. jag är hans första riktiga flickvän och han sa något i stil med att om man inte har haft sex på över 2 år kan de hända att de tar tid.. men tips? Hörde någon sa att runka av han tills han kommer varesig du får sitta i 2 timmar, bara de släpper typ...
Om han inte har problem med potensen är det inte porrtittande som är problemet, som visas nämner. Det har bara med potensproblem att göra.
Att inte haft sex på 2 år skulle snarare göra tvärt om, att han kommer snabbare.
Har haft 2 manliga vänner i livet som varit enligt din beskrivning. De har haft väldigt svårt att komma med någon tjej över huvud taget. Vilket alltid blivit ett problem.
Många män önskar de kunde hålla ut hur länge som helst. Men när du inte kan välja blir det ett stort mentalt problem hos motparten som känner sig otillräcklig. Eller att man gör något fel.
Din killes ursäkter/förklaringar skall du ta med en nypa salt. Han ser ju på dig att du blir stressad av detta så då blir han det med. Och vill försöka ge en förklaring till dig så du inte skall skylla på dig själv.
Sanningen är att han inte kan förklara det så lätt.
Mina vänner berättade att det enda som funkade var att kommunicera mycket med flickvännen så båda förstod att det bara är ett fysiskt problem och inte emotionellt.
Sen börja jobba ihop mer i sängen där man testade olika saker och försökte slappna av för att hitta vad som åtminstone gör det lättast för honom att komma.