2006-01-20, 01:55
Medlem
Knudsons avatar
Vart i helvete är dagens tidningar påväg egentligen. Efter denna artikeln funderar jag allvarligt att bosätta mig på antarktiskt.
Finns det verkligen någon som bryr sig om detta?

http://www.gt.se/index.jsp?a=509090
Citera
2006-01-20, 03:02
Medlem
KönsKlass avatar
Det var säkert en skrämmande händelse för Anki själv, men om det verkligen var så jävla nödvändigt att göra en så stor nyhet av det hela vette fan. Det måste ha vart rejäl nyhetstorka den dagen alltså. Kan det vara så att lille söta Anki börjar bli bortglömd, och det där är ett litet knep (som visserligen inte funkar) att kanske kunna få folks ögon att öppna sig lite så att hon kanske får igång någonting som fokuserar media på henne igen?

Hon var ju på allas läppar då hon var väderleksflicka på 4:an. Sedan dalade det ju tydligen. Senast man såg henne skämmas var ju i det där ordprogget på nån av kanalerna, och då fick det ju en att undra om det kanske inte var sista hållplatsen för henne. Inte ens en "vanlig" människa vill ju vara programledare för ett sådant program. Någon annan mening med artikeln kan jag inte komma på. Tror faktiskt att vi har bättre storys från någon av alla D-kändisar i landet de kunnat lagt ut i stället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in