2018-01-04, 15:50
Medlem
Jag skulle behöva komma åt en chatthistorik med en tjej på badoo som jag råkat radera. Hon har historiken kvar men vägrar lämna ut den. Går det att återskapa det jag raderat? Eller går det att hacka sig in på hennes profil o därigenom komma åt den?
Citera
2018-01-04, 16:05
Medlem
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med ditt problem. Däremot blev jag sjukt intresserad av varför du vill få tillbaka din konversation.
Citera
2018-01-04, 16:50
Medlem
Tyvärr ingen träffsäker väg att hitta detta då det var några år sedan jag använde Badoo.

Men kommer ihåg att man frågade om exakt detta då med, och lösningen var att det är lite gömt i inställningarna för att hitta gamla historiken som man kan låsa upp.
De flesta appar i dag gör ju bara en soft-delete som gömmer saker för dig, men finns kvar.

Hur Badoo utvecklats senaste åren vet jag ej. Men gissar på att det fortfarande borde gå att hitta. Speciellt då Badoo inte är någon direkt säkerhetesapp såsom Wickr.

Kan vara värt att titta på Web klienten om du bara söker i mobilappen. Kanske var där man var tvungen att låsa upp det.

Sorry för att minnet sviker, men det är iaf några år gammalt minne. Så ta det för vad det är!
Citera
2018-01-04, 18:05
Medlem
Har du frågat deras kundtjänst?
Citera
2018-01-04, 23:32
Medlem
I inställningarna står det badoo har inte möjlighet att återställa raderade meddelanden.
Känns som att enda alternativet är att lyckas hacka hennes konto hur man nu gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in