Citat:
Ursprungligen postat av
SemaP
Lter som du fick fel produkt.
r Phenszolam.laglig i Sverige? Fortfarande?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Phenazolam
Sen, varfr tv namn?
Phenazolam, (Clobromazolam).
Nej det var rtt produkt fast jag har inbyggd tolerans mot benzo plus jag har feta stress och ngest problem (PTSD) men jag vet det var phenazolam nu och det var nstan exakt som phenazepam om man rkade ta fr mycket vilket jag gjorde och var borta ver 1 vecka.
Fast den tog s lng tid kicka in och precis som phenazepam tar man fr mycket blir det en benzo resa p ngra dagar till vecka+
Sedan var den ej s potent som mnga hade trott och de doserar den nu i 1mg har jag sett hos de som tagit in den i ngra utlndska RC.
Fast gillade den.
Tv namn fr det r igentligen phenazolam fast det enda de ndrat frn flubroma och denna r (2-fluorophenyl) mot (2-chlorophenyl) S drav clo-bromazolam fast sedan tycker jag den r mycket nrmare triazolam dr de bara bytt ut chloro till bromo.
Fast den r lik mnga av de andra klonazolam och flunitrazolam och nitrazolam samt flualprazolam som igentligen r flutriazolam om man kollar in dom fast dom tv r med s nra varandra.
Fast s r mnga andra benzo ox. Fast tror nd de mste g p ett namn som frklarar substans mest korrekt s dom kan inte bara hitta p ngot namn som mnga trodde och vissa tror nnu det r olagligt.