2018-08-01, 14:29
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Jag r ljligt nyfiken p hur ni som testat denna faktiskt tycker omPhenazolam....

r den dos stark? , vilka doser krvdes fr vilket berusnings tillstnd?

Hur knns ruset? r den muskel avslappnande, blir man ngest fri av den?

Och upplever ni att man kan flumma p denna och bli bng efter en viss mngd intaget?

Frgorna r mnga och aktiviteten i trden r lg 😭😭😭

Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Flumma gr man vl p grs/hash och bng blir man p thc inte benso. Benso r en medicin fr ngest och smnproblem och inte ngot oralt thc pillet fr att flumma p.

Nu har jag inte testat denna, men eftersom att benzodiazepiner r ngestdmpande s antar jag att dem dmpar ngest, ja. Sen som kool-g-rap sa, s r benzo ingenting du blir bng av. Flumma kan man gra p dem, men inte p ett sknt stt som du gr p rka. Flummar du p benzo gr du troligtvis runt & tror att du r nykter, nr du egentligen beter dig som ett mongo.

Sen frgar du hur ruset knns ocks. Jag vet inte om ni andra fr ett rus p benzo? Det fr iallafall inte jag, blir mer bekymmersfri av det. Om du letar efter ngot att flumma p & f ett rus av s r benzo nog helt fel drog fr dig. Men du kan ju alltid testa!
Citera
2018-08-02, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
Nu har jag inte testat denna, men eftersom att benzodiazepiner r ngestdmpande s antar jag att dem dmpar ngest, ja. Sen som kool-g-rap sa, s r benzo ingenting du blir bng av. Flumma kan man gra p dem, men inte p ett sknt stt som du gr p rka. Flummar du p benzo gr du troligtvis runt & tror att du r nykter, nr du egentligen beter dig som ett mongo.

Sen frgar du hur ruset knns ocks. Jag vet inte om ni andra fr ett rus p benzo? Det fr iallafall inte jag, blir mer bekymmersfri av det. Om du letar efter ngot att flumma p & f ett rus av s r benzo nog helt fel drog fr dig. Men du kan ju alltid testa!

S klart Alla olika benso sorter har rus...

Jag tror du frvxlar ordet rus med typ hur Amfetamin knns eller nr man rkt cannabis..

Och ja visst r det cannabis rus eller Amfetamin rus

Men sen har vi benso ruset.. Vad r det d?

Jo tex p iktorivil r muskel avslappnande och lugnande och ngest dmpande.. Alla dessa saker gr denna sortens rus..

S jag menar inte ngot berusnings stadie ala cannabis bngheten utan simpelt bara benso effekten..

Och med flumma menar jag om de gr att kka ngra extra och bli helt ssig och kanske tillome sluddra lite haha
Citera
2018-08-03, 08:21
Medlem
Finns den hr substansen ute ngonstans? Vntar ox p recensioner. ..
Citera
2018-08-03, 12:26
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123ddd
Finns den hr substansen ute ngonstans? Vntar ox p recensioner. ..

Ja det gr den. Men man fr inte diskutera shoppar lngre d det missbrukades frut genom reklam & falska recensioner. Men den finns ute! Leta efter svenska shoppar bara s hittar du skert den.
Citera
2018-08-03, 18:34
Medlem
TheLizardKing22s avatar
Citat:
Ja det gr den. Men man fr inte diskutera shoppar lngre d det missbrukades frut genom reklam & falska recensioner. Men den finns ute! Leta efter svenska shoppar bara s hittar du skert den.
Ok, s denna finns tillgnglig inrikes?

Var r recensionerna och jmfrelserna?
Citera
2018-08-04, 05:10
Medlem
TheLizardKing22s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av TheLizardKing22
Ok, s denna finns tillgnglig inrikes?

Var r recensionerna och jmfrelserna?

Fr att citera moderator:

"I dessa trdar r det frbjudet att diskutera shoppar/hemsidor, med ett undantag:
Det r tilltet att diskutera och jmfra olika batcher av substansen med avseende p ursprung/sljare.
Citera
2018-08-12, 23:39
Bannlyst
Verkar vara en hit denna. Hittar ej inrikes dock.
Citera
2018-08-13, 06:02
Medlem
AnabolicH2Os avatar
Vill vldigt grna testa denna, men n s lnge inte kikat upp p ngra av de vlknda stllena.

Ngon som provat substansen i frga?
Citera
2018-08-17, 15:41
Medlem
Sg att denna har kommit in inrikes till en shop som jag aldrig sett frr och den verkar vara vldigt slarvigt gjord.
Str bara priser fr phenazolam men inte vilken styrka de ligger p, vilket jag tycker r lite udda.

Nn som testat dessa och kan skriva lite om substansen?

Lste p reddit att phenazolam skulle vara likt klonazolam fast mycket starkare?
Om en benso r mycket starkare n klonazolam s kommer den vara svr att anvnda, tror jag iaf..

Mitt flualp och nitra stash brja sina lite( har typ 100st av bda) s jag anvnder dem bara en gng i veckan.
Citera
2018-08-17, 20:07
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Sg att denna har kommit in inrikes till en shop som jag aldrig sett frr och den verkar vara vldigt slarvigt gjord.
Str bara priser fr phenazolam men inte vilken styrka de ligger p, vilket jag tycker r lite udda.

Nn som testat dessa och kan skriva lite om substansen?

Lste p reddit att phenazolam skulle vara likt klonazolam fast mycket starkare?
Om en benso r mycket starkare n klonazolam s kommer den vara svr att anvnda, tror jag iaf..

Mitt flualp och nitra stash brja sina lite( har typ 100st av bda) s jag anvnder dem bara en gng i veckan.

Kollar du p hemsidan s ser man att det r ngot fuffens. Hade aldrig bestllt drifrn, rekommenderar er andra att inte gra det heller.

Tror detta kommer vara en potent Benzo som phenazepam. Bara o ska p phenazepam och se.
Citera
2018-08-22, 22:39
Medlem
Approp dom tv tidigare inlggen: Jag r inte sker p att jag har full koll p reglerna kring shop-diskussioner, men om jag fattat rtt fr man diskutera olika batcher (?) Som skert flera sett finns phenazolam inrikes, allts p en SVENSK shop. Jag skulle stta en slant p att vi tnker p samma. Jag kan tyvrr inte rekommendera den batch jag bestllde, den existerade nmligen inte i verkligheten. S, jag hoppas ngon undviker denna icke existerande batch efter att ha lst detta...
Citera
2018-08-23, 02:03
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blindboyfuller
Approp dom tv tidigare inlggen: Jag r inte sker p att jag har full koll p reglerna kring shop-diskussioner, men om jag fattat rtt fr man diskutera olika batcher (?) Som skert flera sett finns phenazolam inrikes, allts p en SVENSK shop. Jag skulle stta en slant p att vi tnker p samma. Jag kan tyvrr inte rekommendera den batch jag bestllde, den existerade nmligen inte i verkligheten. S, jag hoppas ngon undviker denna icke existerande batch efter att ha lst detta...

Hur fan gick du p den...?
Ja d r det bekrftat iaf. Hoppas du det gr bttre i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in