Steker i detta nu fläskytterfilé marinerad med sakta Maria allround marinad, kan man skvätta på lite grädde och göra sås av marinaden som är kvar utan att bli magsjuk i 2 månader tror ni?
Jag vet inte vad Maria marinad är, men om inte är den hemmagjord, utan köpt i påsen med en massa skit skulle jag icke använda. Ta dej 10 min och gör din egen sås. Men men, nu är det kanske försent och ni har slevat såsen i ER. Gott Nytt År!
Dessa tankar har slagit mig också men med egentillverkad marinad, jag har dock inte gått vidare med marinad som har varit i kontakt med fläskkött med nötkött skulle jag dock inte tveka.
Jag vet inte vad Maria marinad är, men om inte är den hemmagjord, utan köpt i påsen med en massa skit skulle jag icke använda. Ta dej 10 min och gör din egen sås. Men men, nu är det kanske försent och ni har slevat såsen i ER. Gott Nytt År!
Stackars människa. Är det ärbar som marinad på köttet, så nog fan går den att äta som sås. Skrapar du normalt bort din marinad?
Santa Maria, nej vi har inte slevat i oss, den har skjudit i 20 minuter drygt nu så bör nog vara helt okej
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!