Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-31, 00:48
  #229
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Ett taskigt PP i avgörande läge av Slovakien och några flytmål, annars hade dom lika gärna kunnat torska den här matchen.

Precis, Kanada, Ryssland, USA och Sverige kan garanterat ta dem, kanske Tjeckien också faktiskt, Tjeckien kan lira hockey dem också så det skulle nog inte vara omöjligt.
2017-12-31, 02:02
  #230
Medlem
Ensamhet.s avatar
Då var det dags för Danskarna att få smisk igen. Gissar att man vilar förstamålvakten och kör på 75% eftersom årets viktigaste match, mot Slovakien, är om mindre än 24 timmar.

Samtidigt som Kanada säkrar gruppsegern vid vinst.
2017-12-31, 02:18
  #231
Medlem
Ensamhet.s avatar
1-0 Kanada.

Som jag trodde vilar Danmark sin förstemålvakt, de har också bara 5 ombytta backar.

2-0
3-0
__________________
Senast redigerad av Ensamhet. 2017-12-31 kl. 02:46.
2017-12-31, 06:28
  #232
Avstängd
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Men varför hamnar vi aldrig med USA Kanada i gruppspelet i JVM?

Har följt detta sen 2007 och känns alltid som att vi hamnar i en grupp likt den vi har nu.

Det lottas. Vi har haft väldigt tur med lottningen men har haft Kanada ett par gånger. Men ja, det känns standard med 2 av Tjeckien/Ryssland/Finland. Det är alla gruppsegrar

Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Vilka tycker ni kör bäst sändningar, Tv4 eller svt?

Även om jag stör mig på granen får jag säga tv4

Säger TV4.

Stör mig inte på Lena som folk här. Granqvist är okej och Wikegård kung.
SVT har Her Andersson som jag gillar skarpt. Rehnberg är okej, Härenstam klarar jag inte av längre.

Ska man vara ärlig så är de på TV4 kunniga. På SVT har de lite dålig koll.
2017-12-31, 06:36
  #233
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
1-0 Kanada.

Som jag trodde vilar Danmark sin förstemålvakt, de har också bara 5 ombytta backar.

2-0
3-0
4-0
5-0
6-0
7-0
8-0
slut.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback