2018-06-01, 09:05
Medlem
Skrev till Bandidospresidenten Jimmy Carlqvist om Papinik. Han skrev bara "vilken clown" 😂
Citera
2018-06-01, 09:09
Medlem
http://forumbilder.se/H74QD/point-blur-jun012018-090232

http://forumbilder.se/H74QD/screenshot-20180601-062546

http://forumbilder.se/H74QD/screenshot-20180601-062554
Citera
2018-06-01, 09:14
Medlem
Tror ni alla vet vem han är? Kollade ni ens från hans område? Ha ha ha detta blir bara värre och värre men ni är så GOA som lägger så mycket energi på papinik men jag är glad för papinik för som han sagt ska han byta content helt och hållet då han tänker på sina barn så var inte oroliga då han kommer börja på nytt nu.. Efter hans pause
Citera
2018-06-01, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorntassar
Tror ni alla vet vem han är? Kollade ni ens från hans område? Ha ha ha detta blir bara värre och värre men ni är så GOA som lägger så mycket energi på papinik men jag är glad för papinik för som han sagt ska han byta content helt och hållet då han tänker på sina barn så var inte oroliga då han kommer börja på nytt nu.. Efter hans pause

Det spelar ingen roll hur mycket content han kommer att ändra på, ingen orkar se på honom.

Ja, alla medlemmar vet självfallet vilka deras bröder är över hela landet.
Senast redigerad av Revalutian 2018-06-01 kl. 09:43.
Citera
2018-06-01, 09:29
Medlem
I intervjun som Cluee gjorde med Papinik så säger Papinik att han vart ovän med Stakset i 4 år pga Papi lånade pengar av Stakset som han ej lämna tillbaka.
Hur kan då Stakset vara gudfar till Papis barn, när det är (om jag minns rätt 2 år och 4 år).
Självklart så känner inte Papi Stakset över huvud taget men här har vi en lögn som inte går ihop i alla fall.
Citera
2018-06-01, 09:31
Medlem
Haha hur länge ska folk sitta och anklaga att jag är papinik haha ja ja tro det om ni vill men jag är inte papinik någonstans ha ha ha ha
Citera
2018-06-01, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
I intervjun som Cluee gjorde med Papinik så säger Papinik att han vart ovän med Stakset i 4 år pga Papi lånade pengar av Stakset som han ej lämna tillbaka.
Hur kan då Stakset vara gudfar till Papis barn, när det är (om jag minns rätt 2 år och 4 år).
Självklart så känner inte Papi Stakset över huvud taget men här har vi en lögn som inte går ihop i alla fall.

Hahahaha jävligt sant
Citera
2018-06-01, 09:36
Medlem
Citat:

Albin, både du och jag vet (Om du känner Papi sen barndomen) att han är full av lögner..
Det hjälper varken dig eller Papi att du försvarar honom. Tyvärr så ljuger Papi om sådant som normalbegåvade människor ser igenom.
Kanske hade Papi kommit undan med någon historia (KANSKE). Känns lite som Papi själv ser sig som en bra lögnare (varför skulle han annars ljuga om allt?). Men jag kan lova dig att om jag börjar ljuga om att jag har superkrafter och kan bli osynlig så finns det någon stackars korkad människa som kommer tro på det. Gör det mig till en bra lögnare? Självklart inte.
Om jag hade dig vid min sida som backade upp mig om att jag verkligen hade superkrafter, hade det hjälpt? Verkligen inte.
Är jag bra på att ljuga om jag ljuger om så korkade saker?
Nej verkligen inte.
Är personer som tror på mig naiva/korkade?
Ja, det är dom.
Är det moraliskt fel av mig att ljuga för dessa korkade människor?
Ja!
Är det fel av Albin att backa upp Papi som ljuger dessa uppenbara lögner?
JA (Det verkar som att det är något fel på Albin också)
Citera
2018-06-01, 09:38
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi

Vaket! Bra jobbat
Citera
2018-06-01, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revalutian
Haha. Efter din paus menar du? 😂

Rekommenderar att du redigerar dina inlägg och tar bort vem du tror "Bjorntassar" är.. Detta bryter mot flashbacks regler, och du kommer bli bannad om dom ser detta.
Senast redigerad av What-do-u-meanhi 2018-06-01 kl. 09:55.
Citera
2018-06-01, 09:47
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:

Det hela är faktiskt väldigt komiskt. Vuxen man sitter och berättar otroliga berättelser inför tusentals följare på youtube. Folk börjar tvivla. Saker kommer fram som tyder på, och i vissa fall bevisar, att berättelserna är bluff. Istället för att ignorera allt så sitter Mr Papi och "krigar" mot faktan. Han kommer med invändningar som han varvar med diverse förolämpningar mot de som tvivlar. Istället för att ignorera så att "hatarna" inte får mer att gå på kommer Papi med mer och mer och nu sitter "hatarna" och rotar i hela hans liv, drar fram bilder och berättelser från barndom och yngre dagar när Papis berättelser från youtube ska ha utspelat sig.
Citera
2018-06-01, 09:48
Medlem
Är det värt att åka upp till Papi och konfrontera honom i verkligheten? Tror ni det ger något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in