2024-06-28, 12:00
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weebboo
Faktiskt fått han sitta med vad han vill vart han vill. Skulle han sitta längre än 2 timmar på en offentlig badplats i bar överkropp Skulle folk göra mer med han än han skryter på tiktok. ✌️ med tänkte på att min syrra gick bakom idioten i Eksjö och han helt plötsligt skulle sparka huvudet av det utländska folket som hade stått på han ä. Han gick ut med och sa att de var 4-5 stycken men han hade slagit skiten ur " blattarna" som han sa. De tråkiga är att det var två 8-10 åringar idioten slänger sten efter och sa de hade stulit cyklarna för efter ett tag så hörde och såg syrran puckot spela in videon när han skröt om att han hade slagit sönder dom osv. 🤣🤣 hon blev chockad när han sa saker till barnen och började filma. 🤣💪 sen vet ja ju inte hur alla nationer håller sig till droger. Men har även bils på han när han dealar med knarkarna i Eksjö. 😎 Skulle ja ha en rörelse så skulle ju skatt vara A och O liksom 😎💪
Han börjar gråta som en liten flicka så fort någon vuxen morrar åt honom, sen gör han en video där han överdriver in absurdum hur fruktansvärt farlig person som utsatt honom och hans barn för vapenhot osv. Han är extremt feg och ska sen släta över det med sin fantasi om hur grymt badass han faktiskt är, men han är bara en rädd liten osäker pojke som saknar sin mamma mest av allt.
Citera
2024-06-28, 12:43
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Han börjar gråta som en liten flicka så fort någon vuxen morrar åt honom, sen gör han en video där han överdriver in absurdum hur fruktansvärt farlig person som utsatt honom och hans barn för vapenhot osv. Han är extremt feg och ska sen släta över det med sin fantasi om hur grymt badass han faktiskt är, men han är bara en rädd liten osäker pojke som saknar sin mamma mest av allt.

Ja, han är inte badass nånstans, han är en riktig bitch ass liten mes. Det är bara han själv som tycker han är stenhård.

Att han är egenföretagare är också en lögn, förmodar jag?
Senast redigerad av Brajebrasomfan 2024-06-28 kl. 13:14.
Citera
2024-06-28, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Ja, han är inte badass nånstans, han är en riktig bitch ass liten mes. Det är bara han själv som tycker han är stenhård.

Att han är egenföretagare är också en lögn, förmodar jag?

Han är egenföretagare och han är faktiskt grövre än förut.
När jag träffade honom för 1 år sedan i Hultsfred jagade han folk med knivar och machetes och det var flertal på poliser han jagade osv.
Så han gör grova saker oavsett han snackar mycket.

Länk;
https://m.dagensvimmerby.se/nyheter/...lse-till-mord/

Detta har han samhällstjänst för idag över 165 timmar som han la ut på instagram; bild bevis.
Citera
2024-06-28, 16:40
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleGW
Han är egenföretagare och han är faktiskt grövre än förut.
När jag träffade honom för 1 år sedan i Hultsfred jagade han folk med knivar och machetes och det var flertal på poliser han jagade osv.
Så han gör grova saker oavsett han snackar mycket.

Länk;
https://m.dagensvimmerby.se/nyheter/...lse-till-mord/

Detta har han samhällstjänst för idag över 165 timmar som han la ut på instagram; bild bevis.

Har mycket svårt att se att en man med hans hjärnkapacitet kan driva ett företag. Vad är det för företag det gäller då? Han har ju inte ens intelligens nog till att klara av teoriprovet för körkort.

Då kanske han äntligen kan få bli medlem i något kriminellt losergäng trots allt. För det är väl fortfarande en dröm han håller högt, misstänker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in