Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-05, 16:23
  #241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 80talaren
Dog hon i aids?
Skönt att den äckliga finnepaddan dött. Fyfan vilket jävla skräp till människa. Hon hann tyvärr med att ta hit flera afrikaner som vi nu får dras med och försörja.

Hon avled i Covid; läs den länkade artikeln några inlägg ovan.
Citera
2021-08-05, 16:29
  #242
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Du kan i princip inte åka fast alls för att ha köpt sex utomlands idag. Det feministerna vill är att den svenska sexköpslagen ska appliceras på utlandet. Och då gäller den givetvis för Marie och Gambia också.

Ok. Men du skrev:

Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Hur kommer det sig att batiktanter inte åtalas för sexköp i Gambia? Kommer Sverige framöver att skicka ner spanare dit?

Det implicerade ju att det inte skulle vara tillåtet, men att den svenska rättsapparaten ser mellan fingrarna eller inte bryr sig. Antar att jag misstolkade dig.

Faktiskt osäker på om man i Sverige kan dömas för köp av sexuella tjänster utomlands, om det i landet ifråga är olagligt med sexköp.
Citera
2021-08-05, 21:36
  #243
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MEDSkane
Usch vilken osympatisk och hemsk kvinna. Det skulle inte alls förvåna mig om hon ser afrikaner som mindre värda, som objekt och ägodelar.
Hon anser uppenbarligen att hon äger rätten att med lockelser om PUT och framtida arv förmå yngre män att ha sex med henne.

Jag tycker mig se att mellan raderna att hennes senaste fiasko, där killen drog samma dag han fick PUT, gjort att hon utvecklat sin sexköpsmetodik. Nu har hon även adderat det hägrande mark-arvet som hävstång, så att killen inte kan dra det första han gör.
Tror dock mark för 50-60 000 dalasi (typ 10 000 spänn) är en rätt svag hävstång den dagen gambiern är i Sverige. Faktiskt. Då kommer han inse att 10 lakan är rätt lite pengar här.
Äger damen bostadsrätt ligger det nog nära till hands att tro att karln försöker klämma sig in i det arvet och därefter få henne att dö skyndsamt.

Det är väldigt tragiskt detta. Kvinnan är verkligen en avancerad sexköpare. Långt mycket mer förslagen än din genomsnittlige äldre herre i Pattaya, som låter det mesta ske enligt damernas regler.
Denna kvinna har tvärtom utformat sina egna regler och vill få så mycket sex som möjligt för så liten ekonomisk insats det bara går.
Det är ju faktiskt fullkomligt vidrigt.

Är väl lysande att det går att få någonsomhelst nytta av en neger. Och dessutom på betryggande avstånd från Sverige.
Citera
2021-08-06, 01:30
  #244
Medlem
Kungsgardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian

Faktiskt osäker på om man i Sverige kan dömas för köp av sexuella tjänster utomlands, om det i landet ifråga är olagligt med sexköp.

Det är möjligt att dömas i Sverige då.
Citera
2021-08-06, 06:14
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femteman5
marken, som jag har köpt kostar 250.000 dalasi = 65.000kr. så prata inte on några småpengar. vet inte ännu vad afrika hyddan kommer att kosta. och bilen, som man behöver när man bor där. jag lever ett ganska normalt familjelive eller försöker iaf, inte köper någon svart, ung man för sex. sex får jag hur mycket som helst utan att betala för det. ni människor gör mitt äktenskap till penisköp. heh heh, måste jag bara säga. vänta på en fortsättnings reportage om ett par år och skriv igen elaka kommentarer. alltid intressant att läsa hur hemska människor kan vara mot varandra här i världen.
Tack för att du berättade. Sedan är klart, det är ju han själv som väljer, det är ju inte så att du tvingar honom som jag förstår. De flesta thailändskor och afrkanska unga kvinnor som svenska gubbar drar hit är ju inte heller tvungna, det är deras eget val.

Sedan har vi ju lycksökerskor och lycksöjare överallt i alla länder som blir ihop med någon just för statusen och ekonomin. Så att hacka just på dig är fel.
Citera
2021-08-06, 06:53
  #246
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
"Bert Karlsson (samma ålder exakt) åket till Gambien och gifter sig med sin FJÄRDE gambiska fru. Han chattar med 18 åringar. "En man behöver kärlek och sex, annars ruttnar han inifrån" säger Bert. De fattiga kvinnorna står på kö."

Jag har inget emot att varken Bert eller denna kärring åker ner och knullar, go for it, men jag HATAR att i ena fallet beskrivs hon som en tuff och självsäker kvinna, och i det andra skulle han vara ett gubbslem som groomar tonåringar.
Frågan är om någon svensk äldre man skulle berätta öppet om sitt fjärde äktenskap med sin fjärde gambianska fru. På det sättet var hon ju modig.
Citera
2021-08-06, 15:00
  #247
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
Hon avled i Covid; läs den länkade artikeln några inlägg ovan.

– Jag har förlorat min bästa vän, säger den sjätte, 41 år yngre maken Nfamara Jarju

Vad säger detta? om inte att han får ut något utav att få bli omhändertagen av en vit-matmor, men attraktion handlar det kanske inte om
Citera
2021-08-08, 12:37
  #248
Medlem
McMakrills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
– Jag har förlorat min bästa vän, säger den sjätte, 41 år yngre maken Nfamara Jarju

Vad säger detta? om inte att han får ut något utav att få bli omhändertagen av en vit-matmor, men attraktion handlar det kanske inte om
Åh nej!

Han har förlorat min vita inkomst! Nu måste han börja jobba svart!
Citera
2021-08-22, 12:42
  #249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Du ska se att han kommer hit med sin mega familj för att "vara med" på begravningen. Det är Gamianer du talar om , de gör allt för att verka oskyldiga och sorgsna tror jag.

Varför skulle hon begravas i Sverige? Hon var bosatt och dog i Gambia. Tror inte att maken skulle ha råd att spendera vad det skulle kosta att frakta lik eller urna till Sverige och sen även betala begravningskostnader här. Och även om han skulle ha råd med det med de få slantar hon efterlämnade, så lägger han nog hellre det arvet på annat. De har nog redan begravt henne där.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback