2017-12-25, 15:07
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Född 1996.

Skådis och aktuell med Vikings.

http://www.imdb.com/name/nm9242396/

https://www.instagram.com/aliciaagneson/?hl=sv

Spås bli Sveriges nästa Hollywoodstjärna.
Citera
2021-03-02, 09:13
Medlem
Skön bump på denna tråd nu!

Alicia Agneson är i dagsläget tillsammans med Viktor Frisks före detta bögkompis Emil Ingemarsson. Ingemarsson knullade Margaux Dietz förut, medans Agneson knullade Dietz fula storebror, Theo Dietz. Han ser för övrigt ut som 'Sloth' från filmen The Goonies. Fast fulare.

Om nu Agneson är så framgångsrik i Hollywood tycker man att hon borde ha gjort ett bättre kap än någon inavlad fjant som flyttat in till Vasastan från Lidköping.
Citera
2021-03-02, 09:46
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Skön bump på denna tråd nu!

Alicia Agneson är i dagsläget tillsammans med Viktor Frisks före detta bögkompis Emil Ingemarsson. Ingemarsson knullade Margaux Dietz förut, medans Agneson knullade Dietz fula storebror, Theo Dietz. Han ser för övrigt ut som 'Sloth' från filmen The Goonies. Fast fulare.

Om nu Agneson är så framgångsrik i Hollywood tycker man att hon borde ha gjort ett bättre kap än någon inavlad fjant som flyttat in till Vasastan från Lidköping.

Ok, bra skvaller.

Säker på att hon är ihop med Emil om han är bög?

Han verkar rätt snygg och framgångsrik för övrigt.

Ingen har väl påstått att hon är stor i Hollywood. Bara att hon ska/skulle bli.

Det återstår väl att se. Nästa film är: https://www.imdb.com/title/tt8400856/
Citera
2021-03-02, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDemuynck
Ok, bra skvaller.

Säker på att hon är ihop med Emil om han är bög?

Han verkar rätt snygg och framgångsrik för övrigt.

Ingen har väl påstått att hon är stor i Hollywood. Bara att hon ska/skulle bli.

Det återstår väl att se. Nästa film är: https://www.imdb.com/title/tt8400856/

Han är knappast framgångsrik. Beror visserligen på hur man definierar framgångsrik. Killen varit säljare hela sitt liv, ingen utbildning. Att kalla sig/vara "försäljningschef" kan vilket dumhuvud som helst bli.

Du kan vara försäljningschef på Volvo och du kan vara försäljningschef på Bertil &Bengts hemsnickeri.

Bor på ca. 35 kvm, det är inte så flashigt, eller vad tycker du?

Dom är ett par, ja. Det kommer naturligtvis inte vara länge. Någon skvallersajt måste ha skrivit om detta, men orkar inte söka.
Senast redigerad av Long-Gone-Day 2021-03-02 kl. 14:07.
Citera
2021-03-03, 15:50
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Han är knappast framgångsrik. Beror visserligen på hur man definierar framgångsrik. Killen varit säljare hela sitt liv, ingen utbildning. Att kalla sig/vara "försäljningschef" kan vilket dumhuvud som helst bli.

Du kan vara försäljningschef på Volvo och du kan vara försäljningschef på Bertil &Bengts hemsnickeri.

Bor på ca. 35 kvm, det är inte så flashigt, eller vad tycker du?

Dom är ett par, ja. Det kommer naturligtvis inte vara länge. Någon skvallersajt måste ha skrivit om detta, men orkar inte söka.

Jag tänker inte gå in i en diskussion om vad jag definierar som framgångsrik men jag kan säga att jag inte tycker man är så framgångsrik i fall man sitter och gnäller om c-kändisar på ett anonymt forum i alla fall.

Inte så flashigt men ganska yteffektivt.

Nej, du har säkert rätt. Gissar du så när det gäller 100% av alla förhållanden i Sverige kommer du ju ha rätt minst 50% av fallen. Inklusive ditt eget förhållande.

Tveksamt om du har ett förhållande dock med tanke på hur bitter du är... Eller är det kanske just därför du är bitter??
Citera
2022-05-02, 18:27
Medlem
Såg henne på Efter fem nu och var tvungen att googla. Det var inte mycket skvaller om henne får jag säga här på flashback. Dum som ett spån verkar hon vara iaf.
Citera
2022-05-02, 18:29
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Såg henne på Efter fem nu och var tvungen att googla. Det var inte mycket skvaller om henne får jag säga här på flashback. Dum som ett spån verkar hon vara iaf.

Men kåt!
Citera
2022-05-02, 18:33
Medlem
Lite för stor för Sverige? Gillar osvenskt... korkad var bara förnamnet. Har hon alltså haft påklädda roller?
Citera
2022-05-02, 18:45
Sexig kvinna
Citera
2022-05-02, 18:47
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Hon behöver stöd och uppmuntran, inte bli påhoppad
Citera
2022-05-02, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Men kåt!

Hon såg riktigt kåt ut får jag erkänna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto