• 1
  • 2
2017-12-24, 21:31
Medlem
JustHates avatar
Det är ofta man hör kvinnor säga kommentarer som
"Åhh vad söt, jag vill med ha ett mulatt barn" Självklart säger dom inte detta när sina män är i närheten men det känns som många svenska kvinnor verkar vilja ha detta.

Jag är rassist men det är inte det jag vill diskutera utan mer höra hur detta kommer sig?
Är det av samma anledning som svenskar ligger med blattar : Exotiskt, spännande, annorlunda o.s.v.?
Eller är det bara så att mulatter anses vackrare?

Känns som det är någon trend, kolla på instagram så finns det många alltså MÅNGA tjejer som har mulattbarn, är det så illa att dagens svenskor medvetet knullar negrer för detta, eller är det ett resultat av deras hor beteende och smak för svart kuk ?
Citera
2017-12-24, 21:34
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustHate
"Åhh vad söt, jag vill med ha ett mulatt barn" Självklart säger dom inte detta när sina män är i närheten men det känns som många svenska kvinnor verkar vilja ha detta.

Jag är rassist men det är inte det jag vill diskutera utan mer höra hur detta kommer sig?
Är det av samma anledning som svenskar ligger med blattar : Exotiskt, spännande, annorlunda o.s.v.?
Det är för att zionisterna gjort det trendigt att hata sig själv och kvinnor har mindre och mycket mer lättmanipulerade hjärnor och därför är de väldigt lättkontrollerade. Männen i Sverige har helt gett upp kampen om sitt eget land, fritt för utlänningar att manipulera och kontrollera. De blir paria och när svenska män går så går också landet i helhet då det är männen som är kulturbärare.
Citera
2017-12-24, 21:34
Medlem
Anti-WOGs avatar
Dom följer Kalergiplanen.
Citera
2017-12-24, 21:57
Medlem
Fotbollspucks avatar
Jag har hört det från kvinnor som aldrig skulle kunna tänka sig att ligga med en rasfrämling, å vilken liten söt... ungefär som man tycker grisar,katter,gorillor osv är söta som bebisar.
Citera
2017-12-24, 22:03
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustHate

Känns som det är någon trend, kolla på instagram så finns det många alltså MÅNGA tjejer som har mulattbarn, är det så illa att dagens svenskor medvetet knullar negrer för detta, eller är det ett resultat av deras hor beteende och smak för svart kuk ?

Hahahahaha! Jadjävlar!
Du har nog rätt!
PK-isterna har lyckats med detta att förstöra unga kvinnors normala naturliga instinkter att välja rätt man.
Nåja, du kan ju kolla hur många av dessa mulattbarn som har sin far boendes kvar i familjen.
Jajössesdjävlar vad "sött"!

Arma, ARMA djävla Sverige!
Citera
2017-12-24, 22:07
Medlem
JustHates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Hahahahaha! Jadjävlar!
Du har nog rätt!
PK-isterna har lyckats med detta att förstöra unga kvinnors normala naturliga instinkter att välja rätt man.
Nåja, du kan ju kolla hur många av dessa mulattbarn som har sin far boendes kvar i familjen.
Jajössesdjävlar vad "sött"!

Arma, ARMA djävla Sverige!

http://www.relatably.com/m/img/singl...emes/image.png
EXAKT!
Citera
2017-12-24, 22:29
Medlem
Finkans avatar
Därför att kvinnor har blivit hjärntvättade av kulturmarxistisk propaganda som strulat till deras modersinstinkter. Något som bla lärs sig ut är att blandrasbarn har bättre immunsystem och har därför större chans att vara frisk genom livet. Moderinstinkten kommer då att automatiskt leda dem till negrer.

Det plus negerkuken...
Citera
2017-12-24, 22:38
Medlem
Eller så vill de har mulattbarn?
Citera
2017-12-24, 22:40
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Dom följer Kalergiplanen.

Exakt kolla reklamerna, TV:n, tidningarna och ja överallt....
Citera
2017-12-24, 22:47
Medlem
David_Ss avatar
Det är ganska enkelt, många svenska kvinnor attraheras av utländska/exotiska män.
Mulatter går nästan alltid hem hos svenska kvinnor. Kvinnor vill alltid sticka ut och få respekt och bekräftelse från andra kvinnor.

Mulatt barn som deras väninnor tycker är super söt ger dom status i vänskapskretsen.
Jag vet kvinnor som säger att dom aldrig skulle ligga med en svart man, men gärna vill ha mulatt barn.
Men det bästa är väl om kvinnorna svarar på detta, tyvärr tror jag ingen kommer våga med tanke på reaktionerna som kommer komma.
Citera
2017-12-24, 23:36
Medlem
Drinkycrows avatar
Mulattbarn kan vara jävligt söta imo. Men inte som om någon skulle skaffa det bara för det. Vet många som tycker asiatiska barn är skitsöta men asiatiska män badar knappast i fitta pga det.

Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Mulatt barn som deras väninnor tycker är super söt ger dom status i vänskapskretsen.

Orka sär skriva jätte mycket.

Köper verkligen inte att det skulle vara status på något sätt. Det är i min erfarenhet inte ens särskilt vanligt, särskilt inte bland folk som jagar status.
Senast redigerad av Drinkycrow 2017-12-24 kl. 23:42.
Citera
2017-12-24, 23:37
Bannlyst
Svenska män vill inte ha svenska kvinnor och svenska kvinnor vill inte ha svenska män. Juden har gjort ett bra jobb med att förstöra kärnfamiljen. Sionisterna alltså.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in