Citat:
Ursprungligen postat av
PatricHbg
Har du aldrig tränat?
som charlotte kalla nä det har jag aldrig
Citat:
Ursprungligen postat av
Bluekeeper
TS måste vara blind!
CK är en av de få kvinnliga åkarna som har en kvinnokropp! Hon har fina lökar och runda goa former.
Att ha den kapaciteten i en hälsosamt kvinnlig kropp är värt all beundran.
Jag har tidigare kritiserat hennes och andra svenskor att vara för lite "i trim" jämfört med benrangel som johaug och Weng.
Men jag lägger mig platt för Kalla som med en tjusig kropp och fin teknik ger njutning till 100% på TV.
var inte inne på hennes utseende eller hur hon åker
Citat:
Ursprungligen postat av
Baryton
Har inget med ätstörningar att göra!
Kör man ett stenhårt pass som fyller kroppen med mjölksyra upp till ögonbrynen, så blir det lätt att man kräks efteråt.
Jag läste en intervju med Sven Nylander där han berättade att han spydde efter varje 400 m häcklopp han genomförde.
kanske så men borde man inte veta vart gränsen går om man håller på hela tiden äter efter osv, kollade upp snubben Sven han kanske led av nervositet . haft några "bekanta" som både anorektisk och hets med spya , en smög lite då då men man fattade efter mat osv konfronterade inte men hon hade större pukor än vanligt , andra full bullemi .. vegatarian men åt upp en plåt med kyckling klubbor min fisk protions efter sin som hon åt i hundra knyck . sen spyan ...
kan tänka mig att om man kommer till en uttagning eller liknade och man ar tränat men de sitter 3 andra kandidater som plöjer på och då kommer spyan . har inte sett spyan komma på dem tidigare på tävlingen. känns som man borde ta ut sig mer än mest då . men som sakt har aldrig tränat som kalla kanske kör det en lungare tävlings pass för återhämtningen ( taskig logic ) .
Citat:
Ursprungligen postat av
Photoshopped
Du är en idiot som aldrig tränat konditionsidrott. Har jag rätt?
ja har aldrig tränat så jag spytt , om du ser det som bristande intelligens , varsågod
Citat:
Ursprungligen postat av
Kryptopus
Håller med föregående talare, du är en idiot som inte ens har sprungit en meter tidigare. Så här är det att vara i mittfasen av träningsupplägget inför ett OS. Hon äter ju bra annars och spyr inte medvetet, hon tränar bara tills hon spyr, stor skillnad. Käften nu.
jag kan konstatera att jag aldrig har tränat som charlote kalla med andra ord om det nu inte är Bullemi i den här OS hetsen att prestera.