• 1
  • 2
2017-12-24, 10:23
Medlem
halberts avatar
kommer hon här ut och erkänner sina Ätstörningar ?

https://www.expressen.se/sport/langd...mer-ma-daligt/

finns det andra antydningar om hennes eventuella problem ?
2017-12-24, 10:26
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halbert

(FB) Skvaller om Charlotte Kalla?
2017-12-24, 10:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av halbert

Har du aldrig tränat?
2017-12-24, 10:52
Medlem
Bluekeepers avatar
TS måste vara blind!

CK är en av de få kvinnliga åkarna som har en kvinnokropp! Hon har fina lökar och runda goa former.

Att ha den kapaciteten i en hälsosamt kvinnlig kropp är värt all beundran.

Jag har tidigare kritiserat hennes och andra svenskor att vara för lite "i trim" jämfört med benrangel som johaug och Weng.

Men jag lägger mig platt för Kalla som med en tjusig kropp och fin teknik ger njutning till 100% på TV.
2017-12-24, 11:09
Medlem
rebekks avatar
Grattis TS du är dum i huvudet

Länkar till en artikel som inte nämner ett skit om några ev. ätstörningar

Lyckas man tävla på den där nivån med allt vad det innebär är det väl mer normalt att köra ett spypass på julafton, än inte. Kosthållning år liiiite annorlunda är Svennebanan också
2017-12-24, 11:35
Medlem
Barytons avatar
Har inget med ätstörningar att göra!

Kör man ett stenhårt pass som fyller kroppen med mjölksyra upp till ögonbrynen, så blir det lätt att man kräks efteråt.

Jag läste en intervju med Sven Nylander där han berättade att han spydde efter varje 400 m häcklopp han genomförde.
2017-12-24, 13:09
Medlem
Såg henne på McDonald's i Sundsvall för inte så länge sedan så burgare slinker i alla fall ner 😜
2017-12-24, 14:07
Medlem
FetFulElaks avatar
Giftasmaterial den tösen. Det är uppladdning av hög kaliber. Cred. "Det är jul varje år men OS var fjärde". Hoppas hon tar den i tvåan.
2017-12-24, 15:49
Medlem
Sqrbankens avatar
Vet inte vad TS trodde men såhär elitidrotten ser ut, inte minst i uthållighetsidrotter.

Väldigt många marathonlöpare och skidlöpare har intervjuats ang. Brutala intervallpass.

Det handlar om att ta ut precis allt och ett sånt pass som inte slutar utslaget på alla fyra med uppkastningar ses som misslyckat.

Då kan mer tas ut ur den kroppen
2017-12-24, 16:04
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baryton
Har inget med ätstörningar att göra!

Kör man ett stenhårt pass som fyller kroppen med mjölksyra upp till ögonbrynen, så blir det lätt att man kräks efteråt.

Jag läste en intervju med Sven Nylander där han berättade att han spydde efter varje 400 m häcklopp han genomförde.
Vad har Sven Kola med saken att göra? Att ge allt i strax under minuten är den jobbigaste grenen vad det gäller mjölksyra och där är inte skidlöparna.
2017-12-24, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
TS måste vara blind!

CK är en av de få kvinnliga åkarna som har en kvinnokropp! Hon har fina lökar och runda goa former.

Att ha den kapaciteten i en hälsosamt kvinnlig kropp är värt all beundran.

Jag har tidigare kritiserat hennes och andra svenskor att vara för lite "i trim" jämfört med benrangel som johaug och Weng.

Men jag lägger mig platt för Kalla som med en tjusig kropp och fin teknik ger njutning till 100% på TV.

Tjusig kropp är väl lite överdrivet, byggd som en stubbe. När karriären är över kommer hon se ut som Anna Book inom ett halvår.
2017-12-24, 18:51
Medlem
rostigamazons avatar
Jag tycker hon väger för mycket för att vara skidåkerska, det blir tungt att släpa på dessa extra kilon. Marit Björgen tränar hårdare än Kalla, därför är allt på hennes kropp muskler. Jag tror Kalla skulle behöva öka träningsdosen, och börja äta lite nyttigare
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in