2018-01-11, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det tror jag definitivt, jag gillar inte heller Kirsi. Men om någon är jävlig så måste man hantera det med stil! Att ta till med våld är inte acceptabelt.

Håller med dig, givet att hon ska hem men tyckte du skrev att du gillar kirsi? Därför jag fyllde i att jag inte gör det.
Citera
2018-01-11, 20:09
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
ja alltid varit de men han killen i denna säsong verkar ju iallafall trivas och försöka.

Ett spel är ett spel & det är man väll med i för att vinna? Då är det bara kriga från första stund, det hade inte rört mig ryggen om det vara jag dom blev vald först, dels för att jag vet att man kan bli vald dels för jag vet att jag hade vunnit.
Citera
2018-01-11, 20:09
Medlem
Vad är det för folk i den här tråden, endast små kids eller?

Gillar inte Kirsti men dom 2 som saknar psyke är det bara synd om, ska man slåss så se till att det är värt det.. Inte ens barn gör en så larvig och onödig sak som flodhästen gjorde.

Mulle får jag höja och håller tummarna att han går långt, lugn och sansad man.
Citera
2018-01-11, 20:10
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
Våld är aldrig accepterat, det ska leda till att man omedelbart åker ut ur tävlingen. Punkt!

Äh känslig eller? Var ju bara lite mat, var ju inte direkt knytnävs slagsmål
Citera
2018-01-11, 20:13
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Är på Kirsis sida faktiskt. Hon visar gång på gång att hennes nivå är högre.

Våld lär väl vara förbjudet? Hoppas Louise får åka hem.

Nja, det svävar någon psyksjuk ande över hela Kristi köksbruds aura, hon växlar mellan attackbitch och martyr.

Hoppas som dig i alla fall, skicka hem Louise. Sen sätter jag tvåtusen spänn på att hon antingen har en råtta eller en kanin hemma. Garanterat!!
Citera
Medlem
dialektikers avatar
JA!!! utbrast jag här för mig själv när Louise slängde maten på Kirsi.

JP=FAAAAAAAAALSK!!! (och jag som sa att han var duktigt pedagogisk när han pratade med Rocco, men detta måste vart en rent tillfälle när han glimtade till)
Citera
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi
Behöver inte stämma alls! I den säsongen det var Erik och Jannike i final så var Jannike kämpe vecka 2 mot Dolores. Under de två första veckorna fick man inte se något från Jannike alls, folket var övertygade om att hon skulle åka ut.
Du har helt rätt, ibland luras TV4! Men om en person inte har mycket att säga så blir den inte så spännande. Då kommer den naturligt inte komma med så mycket. Ungefär som Jannike och även t.ex. förra årets vinnare Niklas. Dessa människor kommer såklart med mer och mer i programmet ju färre som blir kvar i gruppen.

Men denna Manne eller vad han heter verkar det dock vara mycket fart runt om. Han är ju nära vän med alla verkar det som! De grät för hans skull!
Citera
Medlem
Var väl ingen högoddsare att häxan surtant drog. Louise får väl automatisk hemgång nu,
regelverket säger att fysiskt våld är oacceptabelt.
Citera
2018-01-11, 20:14
Medlem
Mackemyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Hon finns på badoo

https://m.badoo.com/en/profile/373445986?uid=373445986

De var det jävligaste... Existerar Badoo fortfarande.. :/

Citat:
Ursprungligen postat av Irmscher
Kirsti eldade inte i eldstaden utan under den, då är det inte konstigt att branden sprider sig neråt i trossbotten.

Jag såg reprisen på play för att undersöka saken. Jag ger mig. Med omedelbar verkan. Jag såg inte det första gången jag kollade.
Citera
2018-01-11, 20:15
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
Håller med dig, givet att hon ska hem men tyckte du skrev att du gillar kirsi? Därför jag fyllde i att jag inte gör det.
Ber om ursäkt för otydligheten, menade att jag är på Kirsis sida i den här enskilda konflikten! Hon hanterar ofta konflikterna bättre.
Citera
2018-01-11, 20:19
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Inte ens Dawkins vågade ta till våld

Nej det har du rätt i och inte Farmen Qristina heller va? Hon är ju den värsta deltagaren nu.Så jag tycker att hon borde få stanna kvar
Citera
2018-01-11, 20:20
Medlem
Celticos avatar
Kriminella Mulle bulle är inte så dum, han vet från sin värld att kaosblattar som JP, Dee, Stella och araben kommer hålla ihop, så bäst att bryta detta så tidigt så möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in