Citat:
Ursprungligen postat av
dubbeltommy
Stor-Fittan vill att alla ska trivas, förutom lilla fröken som ska knyta en korg.
Hon ska minsann jagas. Idiot.
Och stackars Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee som har träningsvärk för att hon är vegan.
Hur kan förresten en vegan äta ägg? Idiot.
Börjar bli lite less på alla med talfel också - "Mölle" - säger ni att ni ska "knölla" också? Idioter.
Satmaran heter KIRSI, inte KirsTi. Idioter.
Jag mår "döööligt" av att se Stor-Fittans blygdläppar i närbild.
Tack för att du uppmärksammar det. Alla verkar vara Idol-skadade och kan inte skilja mellan Kishti Tomita och Farmen-Kirsi. Hade varit mycket enklare för dem om de bara hade kallat henne Nurse Ratched. Det kanske kommer.
Daniella öppnade truten idag för första gången och ut kom en massa skit. Dryg, lat, korkad och gnällig - "härlig" kombo. Jag är inte ett dugg förvånad om hon och Gustav har funnit varann. Kaka söker maka.
Stella framstår som vettigare och vettigare. Just nu favorit. Eller minst hatobjekt, snarare.
Jag undrar vem Kirsi tar som andrekämpe om hon blir utsedd till förstekämpe. Jag tror inte på Alexandra, snarare Daniella. Då har Kirsi en chans. Om Dani ryker tar hon förhoppningsvis Gustav som storbonde. Då blir det åka av!