2018-01-16, 22:58
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Blir kul att se hur mycket rök som åker ut mellan kortsidorna på tegelstenarna vid första proveldningen.
Om dom nu klipper in det?
Men kanske någon tittar in i eldstaden och ser solen glimta innan dess?

Nästan så man vill hålla alla borta från den, förutom Gustav, för att se när han stolt skall visa sin skapelse... kanske hade den blivit förvånansvärt bra, kanske hade det blivit katastrof...
Allt man vet är att Rocco hade gjort den bästa
Citera
2018-01-16, 23:05
Medlem
dialektikers avatar
Hur f-n kan man vara så körd att man fortsätter sin kosthållning om man får sådana hälsobesvär?
Jag kan mycket väl tänka mig att man kan få den typen av hälsobesvär som Dee har om man inte hanterar sin vegetarianism.
Men hur kan man vara så blåst att man håller vid en kosthållning som förstör ens hälsa? Hon får ju byta intaget av livsmedel som gör att hon håller sig frisk.
Citera
2018-01-16, 23:06
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Hon får ju byta intaget av livsmedel som gör att man håller sig frisk.

Hon gjorde det. Åt ett ägg.
Citera
2018-01-16, 23:16
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Stor-Fittan vill att alla ska trivas, förutom lilla fröken som ska knyta en korg.
Hon ska minsann jagas. Idiot.

Och stackars Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee som har träningsvärk för att hon är vegan.
Hur kan förresten en vegan äta ägg? Idiot.

Börjar bli lite less på alla med talfel också - "Mölle" - säger ni att ni ska "knölla" också? Idioter.

Satmaran heter KIRSI, inte KirsTi. Idioter.

Jag mår "döööligt" av att se Stor-Fittans blygdläppar i närbild.
Tack för att du uppmärksammar det. Alla verkar vara Idol-skadade och kan inte skilja mellan Kishti Tomita och Farmen-Kirsi. Hade varit mycket enklare för dem om de bara hade kallat henne Nurse Ratched. Det kanske kommer.

Daniella öppnade truten idag för första gången och ut kom en massa skit. Dryg, lat, korkad och gnällig - "härlig" kombo. Jag är inte ett dugg förvånad om hon och Gustav har funnit varann. Kaka söker maka.

Stella framstår som vettigare och vettigare. Just nu favorit. Eller minst hatobjekt, snarare.

Jag undrar vem Kirsi tar som andrekämpe om hon blir utsedd till förstekämpe. Jag tror inte på Alexandra, snarare Daniella. Då har Kirsi en chans. Om Dani ryker tar hon förhoppningsvis Gustav som storbonde. Då blir det åka av!
Senast redigerad av Zurfarn08 2018-01-16 kl. 23:23.
Citera
2018-01-16, 23:20
Citat:
Ursprungligen postat av Pluskvamimperfekt
Tar självmord?
Ja. Hon psykar dem, stalkar dem och bryter ner dem tills bara självmord återstår. Misslyckas det blir det en remiss till lobotomi.
Citera
2018-01-16, 23:25
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Kaka söker maka

Daniella är åtminstone söt. Pajasen har varken personlighet eller utseende, finns fan ingenting att gilla med honom.
Citera
2018-01-16, 23:31
Citat:
Ursprungligen postat av Eiinnd
Daniella är åtminstone söt. Pajasen har varken personlighet eller utseende, finns fan ingenting att gilla med honom.
Och utseendet skulle väga upp hennes intetsägande utstrålning och negativa sätt?
Citera
2018-01-16, 23:31
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Hon gjorde det. Åt ett ägg.

Nu ja, så dags. Man ser till att sköta sin hälsa innan Farmen så blir det här med maten inte ens ett problem. Även om det så varar i flera veckor att de skulle gå utan mat.
Det är jämt ett satans gnäll på deltagarna om det här med maten. Det man glömmer är att vi människor egentligen är gjorda för det här med svältperioder.
Man ska som tittare hela tiden tycka att det är så synd om deltagarna för att de inte får mat, men de får fan i sig mer än min sambo under de här vistelserna (gäller även Robinson). Men min sambo är lite extrem på den punkten. Han har gått in i träningsperioder där han tränar kampsport och samtidigt kört askesperioder vad det gäller mat. Det har varit för honom ett sätt att komma in i sund hälsa, som dessutom bidragit till att han fått extra mycket fokus och energi i träningen.
Citera
2018-01-16, 23:36
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Jag undrar vem Kirsi tar som andrekämpe om hon blir utsedd till förstekämpe. Jag tror inte på Alexandra, snarare Daniella. Då har Kirsi en chans. Om Dani ryker tar hon förhoppningsvis Gustav som storbonde. Då blir det åka av!

Tippar på att Svinto erbjuder en läggmatch och i sin tur väljer Kristi till SB. Det hade nog inte Stella o co räknat med.
Citera
2018-01-16, 23:37
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Och utseendet skulle väga upp hennes intetsägande utstrålning och negativa sätt?

Till viss del.

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Nu ja

Undrar hur hennes kost ser ut idag, om hon tänkt om eller fortsatt på veganspåret.
Citera
2018-01-16, 23:45
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Gutta valde den rätta säsongen att vara frånvarande så han slipper bevittna det hela.
Tycker det är lite synd att Gutta inte är med i denna säsong. Det är stake i den gubben och hade gärna hört en utskällning ifrån honom till farmarna.

Vincent är lite för snäll kan jag tycka
Citera
2018-01-16, 23:49
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Tycker det är lite synd att Gutta inte är med i denna säsong

Tror han hade smågråtit över hönshuset och tjackmulles tak-kommentar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in