2018-03-04, 23:54
Bannlyst
Lecter sa i radiointervju i SR innan dom kom in på Farmen från skogen, att han läst på internet att folk tyckte han och Robert var dom enda normala. Undra om han skulle säga det nu också?
Citera
2018-03-05, 00:07
Medlem
Pippirayas avatar
Dee väljer nog Robin till storbonde. De har gemensamt att de blandar in ord från andra språk när de pratar

Fast nä jag tror tyvärr Robert. Jag har tröttnat på hans smyg-aggressiva beteende. Så roligt att han stör sig på att Stefan alltid måste ha rätt, när han själv är likadan.

Stefan växer i mina ögon. Någon som kan fixa kräftor är värd guld!

Robin
Helena
Stefan

Är mina topp 3. De andra är bara pjäser i spelet nu.
Citera
2018-03-05, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Jag förstår att det kan finnas förklaringar men trots det är jag inte helt neutral till växlingarna.
Men det kan ju bero på att jag irriterar mig på infödda Svenskar som svänger sig med engelska när det finns ord och uttryck på svenska som är lika målande och/eller förklarande.
Svenskar älskar ju att visa sina engelskakunskaper vilket gör att en del utlandsfödda tycker att det är svårt att lära sig svenska när Svenskarna bara pratar engelska med dom.
Hennes hemspråk är säkert engelskan- hon har tre språk- förmodligen föräldrarna har olika språk.
Hursomhelst nu har de fått bort henne- och min saknad är stor.
Kryddig flicka är det.
Citera
2018-03-05, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Stefan växer i mina ögon. Någon som kan fixa kräftor är värd guld!

Han sket ju i att fortsätta fiska efter ha fått en kräfta samt blivit förstekämpe... Men det var kanske det du mena med att han växte i dina ögon?

Robin är den enda normala i det här programmet.

För övrigt, hur fan kan JP vara kvar? Vilken värdelös människa.
Citera
2018-03-05, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Mullorna hade dock valt Dee i vilket fall så säkrast hade varit att plocka Helena som förstekämpe. Då hade Dee suttit säkert.
Det har du rätt i.
Frågan är hade Helena varit med, neutral, eller emot Robban&Dee om hon skulle bli vald så snabbt?
Fast Helena behöver ju medaljong så hon hade sett det positivt.
Citera
2018-03-05, 00:59
Medlem
dialektikers avatar
Oj, såg hur de andra darrade av rädsla när Robban slängde mössan i golvet.
"Slänger jag mössan i golvet. Då är jag riktigt arg." till intervjuaren.
Tönt!
Citera
2018-03-05, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Oj, såg hur de andra darrade av rädsla när Robban slängde mössan i golvet.
"Slänger jag mössan i golvet. Då är jag riktigt arg." till intervjuaren.
Tönt!
Ja man kan föreställa sig hur golvet darrade och skräcken spred sig.
Jag trodde han tappade något när "smällen" hördes.
Citera
2018-03-05, 01:36
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Lecter sa i radiointervju i SR innan dom kom in på Farmen från skogen, att han läst på internet att folk tyckte han och Robert var dom enda normala. Undra om han skulle säga det nu också?
Det tyckte vi ju oxå, i cirka två dagar, innan vi insåg att det uppstått en Brokeback--Mountain situation där i skogen, och innan vi fått lära känna dem som Bror duktig och skolskjutar-Stefan...
Citera
2018-03-05, 06:14
Medlem
Varför kallar ni Dee för Tottenham-Denver-Washington?
Citera
2018-03-05, 07:22
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viryz
Han sket ju i att fortsätta fiska efter ha fått en kräfta samt blivit förstekämpe... Men det var kanske det du mena med att han växte i dina ögon?

Robin är den enda normala i det här programmet.

För övrigt, hur fan kan JP vara kvar? Vilken värdelös människa.

Hade någon av klåparna byggt mjärdarna hade det säkerligen inte blivit några kräftor.

Sen växer nog Stefan i mina ögon i takt med att Robert krymper.
Citera
2018-03-05, 08:47
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Så jävla skönt att stackars mobbade drabba-dee som nu vart så utfryst och mobbad när hennes pakt åkt en efter en. Vidrig jävla människa som är så genomfalsk att hon skulle fnaska sin egen mor för vinning.

Robert.... Ja vart ska man börja, vart galen direkt med napoleonkomplex.
Citera
2018-03-05, 08:53
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Robin har blivit riktigt tråkig och anonym nu när han är tillbaka på Farmen. Inte en synk, inte en bildruta på honom nästan. Verkade astråkig på kräftskivan också, satt där helt tyst när de andra sjöng. Han var en riktig profil på Torpet, nu - helt borta. Vad hände?

Nämnde detta för länge sedan. Han är riktigt bra på det mesta men ett klappmongo när det kommer till det sociala spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in