2018-02-11, 21:00
Medlem
Precis som någon sa i tråden att Robert är ödmjuk så håller jag givetvis med. Hoppas han vinner, eventuellt norsken som jag starkt gillar. Stefan verkar dock vara ett röv hål, egoistisk och jävligt känslokall som hugger Robert i ryggen. En typiskt loser, mulle har även visat en annan bild av sig själv och blivit elak. JP är lika skön som innan, men hoppas som sagt på Robert! Pawel var också en sån person som Robert, arbetsam och rätt ödmjuk. Men det var rätt väntat att han skulle förlora i styrka mot Robert.
Citera
2018-02-11, 21:01
Medlem
var det inte alexandra som körde stocken mot helena på torpet i inför trailern?
Citera
2018-02-11, 21:01
Medlem
Varför håller folk på att säga att pavel e så smart och slipad och allt.

En person som vill bli förste kämpe för att man gillar ta risker är inte smart.

Och såklart så påstår han att han inte ångrar något efter programmet.

Gillade aldrig deras grupp. Nu bara dee kvar. Kommer inte bli lätt för henne nästa vecka
Citera
2018-02-11, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farlig850
Förstår inte vad alla har emot dee, vilken sjukt positiv människa. Skakar av allt negativt som om det vore sand, stark flicka 💪

Jag har nothing against Dee. Det är bara det att hon keeps talking english och acts stupid. Men det kanske är så man blir när man kramas mot terrorism och doing live on YouTube.
En dold kamera när hon sitter på holken skulle garanterat innehålla massor av "oh my God!" och "here comes a big one!".
Citera
2018-02-11, 21:02
Medlem
johanjosefssons avatar
Robert är en fin kille. Att pundar-Jocke blev sur och kallade honom "Besserwisser" förvånar mig inte ett dugg. Är man en loser brukar man försöka projicera det på andra.

Är så trött på människor som misstar andras vänlighet och medmänsklighet som en svaghet. Jävla mobbare!
Citera
2018-02-11, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Är man fag för att man gråter? Han vann med heder och ödmjukhet utan rädsla. Vad ska han göra..Skratta åt Pawel istället? Killen bevisar bara att han har hjärta och det kommer ta honom långt. Skulle inte förvåna om Robert vinner hela skiten.
Ja Robert verkar vara en mycket mänsklig människa.
Naiv på ett positivt sätt.
Annars var det undantgens farmvecka.
Inget gnäll och ifrågasättande av vare sig förste eller andrekämpe.
Inget storvulet bröstande om "Enkel biljett..." typ Mulles/Skurts mantra som man har hört till leda nu.
Fast Pawel?
Vilja bli förste kämpe, den positionen är ju att bli sittande med Svarte Petter för i stort sett alla.
Hade han slut på bromsmediciner så han måste hem?
Fast han verkade ju försöka i varje fall men ett halvt huvud kortare än Robert och tunnare så var det logiska att det blev som det blev.
Citera
2018-02-11, 21:06
Medlem
Vad hände i skogen mellan Robert och Stefan egentligen?
Från att varit polare så avskyr Stefan helt plötsligt Robert.
Min misstanke är att de snackade en del och kom in på nåt känsligt ämne där de visade sig vara motpoler.
Vi vet vilka det är som hatar andra pga av deras åsikter i dagens svenska samhälle. Kan detta vara förklaringen eller är Robert bara jäkligt störande i längden?
Citera
2018-02-11, 21:07
Medlem
francesthemutes avatar
Kul att de hade tagit en bit av John Williams soundtrack the Star Wars: The Force Awakens, den licensen kan ju inte vara billig.
Citera
2018-02-11, 21:08
Medlem
Citat:
Förstår inte vad alla har emot dee, vilken sjukt positiv människa. Skakar av allt negativt som om det vore sand, stark flicka 💪

Att hon "bara skakar" av allt stämmer väl inte riktigt?
Känns som hon gråter relativt ofta.
Sen sättet hon pratar på är så otroligt störande.
Citera
2018-02-11, 21:12
Medlem
Citat:
Inte alla.
Visst är det lite irriterande med språkbyten titt som tätt och för en depressiv själ som mig så är hon lite för positiv.
Men på det stora hela är hon bra och hon är väl säsongens bästa storbonde än så länge.
Så jag hoppas att Pawel väljer henne som storbonde och att Humle och Dumle inte djävlas med uppdragen.
Sedan vore det ju skönt om Humle eller Dumle åker ut om en vecka alternativt JP eller Sheldon.
Citera
2018-02-11, 21:13
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Blir Svinto storbonde igen blir jsg gråtfärdig, jobbigare och mer tillgjord person kan inte finnas. Hoppas Mulle eller JP vinner hela skiten
Citera
2018-02-11, 21:13
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Vad får dig att tro att Pavan skulle vara stark? Ser han stark ut? Har han använt styrka nån gång? Han ser tvärtom tanig ut. Han flyger som en vante i Grinden.
Jo så blev det ju. Jag spekulerade bara i om han kunde vara råstark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in