2018-02-11, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Kan du inte en stava din nolla? Trodde du var skolad.
Varför dömmer du henne för hennes utseende?

Är nollan Mulle bättre? Mulle är helt tappad. En nolla. En idiot som försöker leka gangster.
WTF 😨
Citera
2018-02-11, 16:37
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zampras
Helt rätt. med pumpade läppar och inte mins brösten ,kunde vara mycket finare utan detta. men det är hennes eget val. skulle vara super snug utan detta!

Du är bara avundsjuk för att hon har en kille. Dock håller jag med dig att hon var snyggare innan dessa ingrepp.

Stinsen och Helena är de två tjejer som jag vill ha i final tillsammans med Robert och Robin.

Släng ut sabotörerna och låt Helena och Robin komma in till Farmen.
Citera
2018-02-11, 16:49
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Nu när spekulationen är igång så tror jag nog att jag skulle kunna tänka mig att Kirsi och Rocco lade sig, för Roccos och Kirsis sista tävlingar var helt värdelösa. Kirsi försökte inte ens. Rocco spikade åt helvete fel, inte ens i närheten.

Daniella däremot såg man försökte eftersom hon inte spikade helt åt helvete, utan gjorde ett tydligt försök att få in spikarna rätt. Daniella ljuger och är en dålig förlorare.

Sen att Kirsi är dum i huvudet för att hon tycker någon som är mycket tyngre än henne är feg för att denne väljer en fysisk gren och att hon dessutom blev förvånad över valet ("hur skulle jag kunna veta det" vill jag minnas att hon sade) gör att jag kan köpa att hon ljugit om att hon "inte ens försökt" vinna tävlingarna.
Jag tror inte de lade sig utan bara var jävligt dumma. Rocco fattade nog inte hur cirklarnas position relativt honom förändrades när han vände på plankan. Kirsi förstod att hon inte kunde vinna mot Helena om hon gick för styrka (bar stocken likt Helena) så hon försökte komma på någon smart lösning med repet, vilket hon självklart inte hade tid med vilket hon borde ha insett innan.
Citera
2018-02-11, 17:28
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Jag tror inte de lade sig utan bara var jävligt dumma. Rocco fattade nog inte hur cirklarnas position relativt honom förändrades när han vände på plankan. Kirsi förstod att hon inte kunde vinna mot Helena om hon gick för styrka (bar stocken likt Helena) så hon försökte komma på någon smart lösning med repet, vilket hon självklart inte hade tid med vilket hon borde ha insett innan.

Vem tror ni att Pawel väljer som andrekämpe? Mitt tips är JP som väljer styrka.
Citera
2018-02-11, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Jp bad om att få bli andrekämpe så valet borde va lätt för pawel.
Citera
2018-02-11, 17:46
Medlem
Citat:

Tror precis likadant, och att JP går segrande från den matchen.
Citera
2018-02-11, 17:51
Medlem
dialektikers avatar
Nu längtar alla att bli valda till andrekämpe och få en amulett. Den som blir vald känner nog att Pawel tycker om honom.
Citera
2018-02-11, 18:16
Avstängd
konstapels avatar
Trots påståenden om motsatsen så verkar Pawel inte vara överdrivet smart.
Varför be om att bli förstekämpe när den som blir vald till andrekämpe självfallet kommer att välja styrka och därmed lätt slår ut den klena lill-parveln.
Citera
2018-02-11, 18:30
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Vem han än väljer så lär det bli styrka. Det lär bli JP. Förutsatt att Pawel är bondstark så har han goda chanser även fast JP är ett huvud längre.
Citera
2018-02-11, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Trots påståenden om motsatsen så verkar Pawel inte vara överdrivet smart.
Varför be om att bli förstekämpe när den som blir vald till andrekämpe självfallet kommer att välja styrka och därmed lätt slår ut den klena lill-parveln.

tror att han vill till sin alfahanne gustav på torpet så han kan känna sig lite cool igen

synd bara gustav stuckit
Citera
2018-02-11, 19:09
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Vem han än väljer så lär det bli styrka. Det lär bli JP. Förutsatt att Pawel är bondstark så har han goda chanser även fast JP är ett huvud längre.
Vad får dig att tro att Pavan skulle vara stark? Ser han stark ut? Har han använt styrka nån gång? Han ser tvärtom tanig ut. Han flyger som en vante i Grinden.
Citera
2018-02-11, 19:11
Medlem
Citat:
Då åker Pawel ut med dunder och brak!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in