2018-02-05, 20:01
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farlig850
Du får liite mer mat "om" du lyckas med alla uppdrag. Men du riskerar bli vald..

Statsen på att lyckas med uppdragen är väl 1/5 eller något?

T o m Mulle lyckades reda ut det här..
1/3, Mannr the man eller Pawel lär ju aldrig bli förstekämpe.
Citera
2018-02-05, 20:02
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farlig850
Du får liite mer mat "om" du lyckas med alla uppdrag. Men du riskerar bli vald..

Statsen på att lyckas med uppdragen är väl 1/5 eller något?

T o m Mulle lyckades reda ut det här..

Ja konstigt att någon gick med på att bli vald till ledare på de premisserna. Du får två hallon mer än de andra men du riskerar att bli förstekämpe o förlora de där 500 k den här veckan. Hade aldrig tackat ja till det.
Citera
2018-02-05, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Förklara gärna hur hon tänkte där, du som förstår. Blir ledaren automatiskt förstekämpe?

Va? Verkar som att ingen förstår, inte han heller.

Sjukt att hon ändå fick ihop 5-6 ledare. Inte så konstigt med det där gänget iofs.

Dessutom leder belöningen till nya bråk. Fint att mulle eller JP inte kan bli förstekämpe denna vecka iaf
Senast redigerad av Gurjon 2018-02-05 kl. 20:08.
Citera
2018-02-05, 20:07
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Tror hon menar att om ledaren uppdrag går dåligt så blir ledaren vald. Hon vill ha småpåvar som jagar på de andra så alla uppdrag blir godkända.
Men Gud vad stört.

Det innebär ju att föra över ansvaret helt på någon annan, samtidigt som den ständigt hotas av att bli skickad till tinget.
Citera
2018-02-05, 20:14
Medlem
pedrens avatar
Suck. Dees anglicismer börjar ju nå löjliga nivåer. Som när hon i kvällens avsnitt yttrade ett amerikaniserat, svenskt(!) lånord "smorgasbord" i stället för smörgåsbord.

Gah!!
Citera
2018-02-05, 20:15
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Naaaw, Pawel då.. Har han alltid samma kläder förresten? Eller massa likadana?
De fick ta två ombyten kläder med sig läste jag nyligen i nån artikel.

Pawel läste fel och tog med sig en partikel, som han förvarar ack så kärt i sin vänstra strumpa...
Citera
2018-02-05, 20:18
Medlem
Citat:
Men Gud vad stört.

Det innebär ju att föra över ansvaret helt på någon annan, samtidigt som den ständigt hotas av att bli skickad till tinget.
Jag tycker att hon sköter det ganska bra.
Ingen är ju personligt utpekad och alla vet grundkriterierna för att riskera att bli vald.
Fast sedan måste hon ju ändå välja en individ.
Av många onda ting är Dee den minst onda(korkade) av dom som är kvar från ursprungsgänget.
Även om man kan reta sig på vissa saker men som sagt det tillhör spelet att man ska irritera sig på dom flesta deltagarna.
Citera
2018-02-05, 20:20
Medlem
Amors avatar
Dåligt av Robin att inte lyckas övertyga Rocco om att manövrera ut Kirsi. Tror tyvärr inte Rocco har speciellt stora chanser mot Gustav.

Gäller att ha lite finess för att övertyga Rocco om en sådan sak, får inte såra hans stolthet.
Citera
2018-02-05, 20:21
Medlem
dialektikers avatar
Kommer inte palla med den här veckan med Dee. Hon är ju dessutom sådär dumblåst hon också. Trodde iallafall hon hade hjärnan lite mer på skaft.
Även detta med lagledare som hon endast tänker välja känns dumblåst, men det kan ju slå väl ut om hon gör sig av med Håkan, för han är förmodligen ETT STORT HOT för dem. Och nu blev ju han lagledare för ett lag.
Hon var ju tvungen att säga "smurgåsboard" på amerikaniserad svenska. Det där överlyckliga leendet hon har hela tiden är inte trovärdigt. Ryser! Mulle gör henne förbannad igen!

Pawel pratar som en gammal tillknycklad tant Rut, sekreterare. Jag tror aldrig jag sett något så androgynt som honom. Är han en hen kanske?
Citera
2018-02-05, 20:21
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Men Gud vad stört.

Jepp o väldigt falskt med. Ungefär som när fakking var storbonde. Mer ärligt är att helt enkelt välja någon som man antingen tycker är jobbig, är ett hot eller bara allmänt lat. Hade du varit min ledare o jag velat jäklad med dig så hade jag bara latat mig så fick du all skit för det har ju " lovat" att bara ledarna kan bli valda, men gratis du fick två hallon mer än mig per kväll. Dags o kolla på torpet
Citera
2018-02-05, 20:23
Alexandra var ledare, det innebär att hon kan bli förstakämpe. I så fall hänger nog Linda löst.

Pawel o Manne lär inte komma ifråga. Stefan eller Robert blir förstakämpe om Dee måste välja en kille.
Citera
2018-02-05, 20:24
Bannlyst
Dee vet inte vad knutar på ett hus är. Det är fan ingen av dessa klåpare som vet eller kan någonting - förutom Robin.

Riktigt tråkigt avsnitt ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in