2018-01-30, 20:45
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
En trist faktor med hela programmet Farmen. När kamerorna slocknar för dagen så går hela gänget tillbaka till byn av baracker där de tittar på tv och äter gott. Vissa pluggar även på morgondagens script och filar på intriger inför morgondagens inspelning. O barrackbyn har deltagarna tv, all mat de kan önska sig och underhållning.

Nej din mupp, det stämmer inte alls. WYSIWYG. De enda som bor i separata baracker är produktionsteamet, av ganska uppenbara skäl.
Att det sedan klipps är också av ganska uppenbara skäl för du tror väl inte att farmen utspelar sig i ett eget tids-rum där ett dygn är lika med en halvtimme?
Citera
2018-01-30, 21:00
Medlem
Provrorsbarns avatar
Hoppas inte Gustav får sätta på värmländskan... jag började faktiskt tycka om henne, men inte om hon gillar Gustav...
Citera
2018-01-30, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Ja det var nog första gången hon faktiskt fick anstränga sig.

Tänkte också så när jag såg det. Nog för att hästar är flockdjur, men att den skulle komma tillbaka så snabbt efter att den sprungit iväg känns bara osannolikt.

Sen blev hon trampad på fossingen av snellhäst
Jag såg inte riktigt om hon faktiskt hade hoven på foten eller inte?

Såg ut som foten var under. Men de hade ridskor när de hanterade hästarna, så den stod antagligen på denne till viss del. Annars hade hon nog fan inte varit så tyst när en häst på närmare ett ton ställer sig på foten
Citera
2018-01-30, 21:32
Medlem
Amors avatar
Kirsis reaktion tyder på att det är någon från Gustavs gäng som åker ut.

Förövrigt är Gustavs skrikande helt psykopatisk, man kan inte bete sig så. Han tillsammans med Kirsi är de överlägset största idioterna i farmen, i hård konkurrens.

Dee är förövrigt så överdriven. Hon var ju en av dem som skapade kramkalas efter terrordådet, börjar förstå den instinkten mer och mer när jag ser henne.
Citera
2018-01-30, 21:33
Medlem
Robin är en stark favorit hos mig, arbetsam, trevlig och inte en jävla konflikt sökare som kirsi. Hon beter sig verkligen dåligt och hoppas på att hon åker ut, Rocci är bara allmänt skön!
Citera
2018-01-30, 21:39
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Kaninkokerskans reaktion i slutet på dagens Torpet avslöjar lite om vem som kommer näst..
Det tror jag också, sen att Robin säger till Kirsi att han inte tror på hennes motivering. Kanske det är någon som vill åka ut från farmen och torpet så vill Kirsi ha en läggmatch med den personen..
Citera
2018-01-30, 22:12
Medlem
Lodarleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Undrar om hästen vände och kom tillbaka till Stella självmant. Tror nog att den fångades in av andra.

Tror hästen tänkte som vilken normalt funtad hjärna som helst i den situationen. "Varför springer jag iväg ifrån en fine brud med sillisar och skinn på näsan för?"
Och vände tvärt.
Där har du svaret, inget jävla tv team.
Citera
2018-01-30, 22:26
Medlem
Fan vad Dee känns överdriven. Lite som en tonåring som precis fyllt 18 och ska ut på krogen.

Hoppas att hon eller Gustav får dra till Torpet
Citera
2018-01-30, 22:44
Medlem
dialektikers avatar
Gustav visade sin extrema fjortisstil när han började skrika hora.
Hädanefter kommer jag kalla honom jättebebisen.
Citera
2018-01-30, 22:50
Medlem
dialektikers avatar
Trodde ingen deltagare kunde vara värre än de som är där, men den här Linda är KOPIÖST totalblåst och verkar vara jättejobbig att vara nära överhuvudtaget. Pallar typ inte med inslagen där hon är med.

Underbara Stella. Du vet att du är underbar och det såg jag ju redan i början av den här tråden.
Senast redigerad av dialektiker 2018-01-30 kl. 23:06.
Citera
2018-01-30, 22:56
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Underbara Stella. Du vet att du är underbar och det såg jag ju redan i början av den här tråden.

Alltså - jag var fan först att ”upptäcka” Stella. Du får ställa dig längst bak i kön.
(Helt meningslöst för dig att köa om jag ska vara ärlig, du har ingen chans på henne).
Citera
2018-01-30, 23:02
Medlem
Lodarleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Trodde ingen deltagare kunde vara värre än de som är där, men den här Linda är KOPIÖST totalblåst och vara vara jättejobbig att vara nära överhuvudtaget. Pallar typ inte med inslagen där hon är med.

Linda är totalt jävla fel vaggad, håller ju bara med om allt andra säger? "Ajjemen" "hoppas dom jobbar på nue dåe" usch.

Dessutom kör stella båge.. jag får bånge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in