2018-01-28, 17:10
Medlem
Jag hoppas Stella vinner ikväll, men det skulle vara samtidigt ganska klockrent om hon förlorade ikväll och fick åka till torpet och tävlar mot Kirsti (aka djävulen) och slog ut henne därifrån också haha
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-01-28 kl. 17:13.
Citera
2018-01-28, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argjimmy
Hittade en artikel på sandpojken, ganska rolig haha

http://www.lokaltidningen.se/nyheter...ab-459662.html

Klockrent att han anmälde sig till genikampen men ansågs passa bättre på farmen haha. Förmodligen den vägen Mulle gick också.

EDIT: Genikampen med en farmen special vore ju klockrent.
Citera
2018-01-28, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Dom sa ju att dom tog vatten från sjön men att bara leva på svamp och bär är ju omöjligt.
Det ser man ju på Survior och Robinson att dom går ju ner upp till 15 kg och dom får ändå ris och en del mat belöningar.

Tror det är mycket mygel med Farmen. Tror även farmarna får mer mat än vad man får se. Har även läst att dom har psykologer tillgängliga som dom när som helst kan snyfta ut hos. Finns säkert läkare tillgängliga dygnet runt också. Man kan undra vad filmteamet och Wincent bor under inspelningarna. Att dom dricker sjövatten tror jag inte stämmer, kan finnas en hel del bakterier och föroreningar i det. TV4 vill nog inte ha det på sitt samvete.
Citera
2018-01-28, 18:31
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Tror det är mycket mygel med Farmen. Tror även farmarna får mer mat än vad man får se. Har även läst att dom har psykologer tillgängliga som dom när som helst kan snyfta ut hos. Finns säkert läkare tillgängliga dygnet runt också. Man kan undra vad filmteamet och Wincent bor under inspelningarna. Att dom dricker sjövatten tror jag inte stämmer, kan finnas en hel del bakterier och föroreningar i det. TV4 vill nog inte ha det på sitt samvete.
Paolo och Wincent och övrig produktion bor i baracker på någon parkeringsplats, inte så långt ifrån farmen.
Citera
2018-01-28, 18:31
Medlem
farlings avatar
Är man nyfiken på vem som får lämna ikväll kan man gå in på
där det spoilas rätt friskt!
Citera
2018-01-28, 18:36
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Funderar över kvällens kämpeval. Det är lite förvirrande.

I trailern till kvällens avsnitt så får man se Mulle kommentera valet: ”Det är inte rätt val”. Märkligt. Mulle hatar både Dee och Daniella, de logiska valen. Varför skulle han klaga om hon valde någon av dem?

Den enda tjejen förutom Stella som Mulle tycker om är Alexandra. Kan Stella välja henne? I början av veckan sa hon nämligen att hon inte ville något hellre än att åka ut via tinget. Kan de ha gjort upp om något sånt? Fast Stella säger också i trailern att hon är övertygad om att hon kommer vinna striden. Hon kommer alltså kämpa på riktigt.

Jaja, snart får vi veta!
Citera
2018-01-28, 18:44
Medlem
lersaters avatar
Inte lätt o kvala in i genikampen som arab med med medel IQ på 78..även om han är ett geni bland sina kompisar räcker inte hans 90 så långt
Citera
2018-01-28, 18:47
Medlem
Frågan är nog vad han tycker om Gustavs väl av förstekämpe.
Citera
2018-01-28, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Funderar över kvällens kämpeval. Det är lite förvirrande.

I trailern till kvällens avsnitt så får man se Mulle kommentera valet: ”Det är inte rätt val”. Märkligt. Mulle hatar både Dee och Daniella, de logiska valen. Varför skulle han klaga om hon valde någon av dem?

Den enda tjejen förutom Stella som Mulle tycker om är Alexandra. Kan Stella välja henne? I början av veckan sa hon nämligen att hon inte ville något hellre än att åka ut via tinget. Kan de ha gjort upp om något sånt? Fast Stella säger också i trailern att hon är övertygad om att hon kommer vinna striden. Hon kommer alltså kämpa på riktigt.

Jaja, snart får vi veta!

Senast redigerad av flippityflopp 2018-01-28 kl. 18:57.
Citera
2018-01-28, 18:54
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flippityflopp
Detta skulle du satt under en spoiler... nu är kvällen förstörd

Hur då ens? Nu när det ändå har droppats
Citera
2018-01-28, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lersater
Inte lätt o kvala in i genikampen som arab med med medel IQ på 78..även om han är ett geni bland sina kompisar räcker inte hans 90 så långt
Skulle vilja se dig i en IQ tävling mot honom. Glöm inte bort att det var araberna som skapade det moderna samhället i Babylon på 600-talet f.Kr. Dom hade bibliotek och fungerande kloaksystem, forskare och astronomer som undersökte stjärnorna och planerarna och gjorde en ganska exakt mätning på jordens omkrets när alla andra i världen trodde att jorden var platt, På samma tid skrek vikingarna åt månen för att den inte skulle bli uppäten.
Blanda inte det som har hänt i arabvärlden senaste tiden med låg intelligens! Situationen där är mycket mer komplicerad än så. Men jag förstår dig, enklast är bara att säga "ehh dom är bara dumma i huvudet"
Haha nu kommer alla idioter tro att jag är arab bara för att jag skriver ner lite fakta
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-01-28 kl. 19:15.
Citera
2018-01-28, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Detta skulle du satt under en spoiler... nu är kvällen förstörd

Hur då ens? Nu när det ändå har droppats

Jag ber ödmjukast om ursäkt, jag redigerade inlägget med den enklaste förklaringen att jag är newbie här inne 😳😵 Men för att förklara hur iaf jag tänkte....

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in