2018-01-27, 12:52
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Snygg-Stella måste ju bara välja Daniella..
Snygg Stella?
Hon är ju ful, plastig och fet.
Citera
2018-01-27, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Normannen textas, mens Rocko är den man inte hör vad han bråkar om

Du kan ju ha texten på hela tiden så hör du allt (text tv sid 199 ) .
Citera
2018-01-27, 16:38
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortmos
Jag tycker att det är skumt att det aldrig läcker ut vem som vinner Farmen, eller ens vilka som åker ut i varje avsnitt. Hade jag varit med tror jag inte att jag hade kunnat hålla tyst om sånt när jag väl kommit hem. Det blir ju också tydligt för omgivningen om deltagare kommer tillbaka tidigt eller sent under sommaren. Jag förstår ju att de skriver på något kontrakt om att de måste hålla tyst om allt sånt, men det måste ju ändå vara svårt att kontrollera för vänner.

Någon som har koll på när prispengarna betalas ut? Är det först efter att sista avsnittet visas och under förutsättning att deltagaren inte har spoilat något?

Träffade en kille som är Västeråsare och träffar Rocco nästan dagligen. Enligt Rocco så var han bäst i farmen och alla gillade han. Han säger ju inte om han vann. Men eftersom han är bäst och alla gillar han så borde han ju vunnit.
Citera
2018-01-27, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Snygg Stella?

Ser riktigt konstigt ut när negresser bleker håret vitt dessutom. Hoppas hon åker ut imorgon, enormt trött på henne. Kommer hon till Torpet så blir hon och Patatis allierade mot Ormen, kan bli roligt att följa.
Citera
2018-01-27, 17:21
Medlem
elgecys avatar
Jag tror inte Daniella spydde av pannkakorna. Det var bara ett spel för gallerierna, hon är hypokondriker.
Citera
2018-01-27, 19:02
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Ser riktigt konstigt ut när negresser bleker håret vitt dessutom. Hoppas hon åker ut imorgon, enormt trött på henne. Kommer hon till Torpet så blir hon och Patatis allierade mot Ormen, kan bli roligt att följa.

Nä vad tråkigt om Stella åkt ut. Tycker hon är snyggast på farmen i år bland kvinnorna, säger visserligen ingenting men ändå. Hon verkar rätt schysst och vågade ta fighten mot mobbaren kishi. Tror dock att hon mår dåligt fysiskt så blir inte jätte förvånad om hon lägger isg i fighten eller helt enkelt förlorar. Men är hon i form så kan hon nog utgöra ett hot mot de flesta kvinnorna. Tror dock att t ex daniella kommer välja husföröret och där är det 50-50.

Hade inte daniella haft beskydd av White Knight gustav så hade hon nog lämnat farmen redan pga att hon blivit utmobbad pga att hon är för lat.
Citera
2018-01-27, 19:42
Medlem
uselt i år
Citera
2018-01-27, 20:06
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Jag tror inte Daniella spydde av pannkakorna. Det var bara ett spel för gallerierna, hon är hypokondriker.
Hur kan man misslyckas med pannkaka? 3 ingredienser. Dee måste vara en riktigt usel kock.
Citera
2018-01-27, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Hur kan man misslyckas med pannkaka? 3 ingredienser. Dee måste vara en riktigt usel kock.

Tänkte på det med men orkade inte kommentera det efterssom det vore mer förvånande om de faktiskt lyckades med någonting. Det är väl koka potatis och ägg de "lyckats" med. Å andra sidan brann ju nästan huset upp en av gångerna och dessutom blev det stridigheter när några snodde ägg så inte ens där gick det smärtfritt.

Hönshuset fick ju godkännt redan på andra försöket och hästhagen fick godkännt av en mer än generös Wincent. "Grinden" var alltså två små pinnar som träddes in i en hästsko som knappt satt fast (var ju en deltagare som var otroligt smart och kom på den lösningen). Övriga staketet såg mer än rangligt ut och det måste varit ren tur att de satte planket på insidan efterssom de misslyckades med det på andra hagen de skulle bygga. Faktiskt imponerande hur de kunde göra en sådan blunder efterssom de snackar om det i varendaste säsong av farmen vilket man väl få anta att i alla fall någon borde sett.

Daniella får hjärnskakning när hon ska ringa i klockan. En deltagare ger upp efterssom hon inte får med sig handuk. En annan blir utesluten för att hon drämmer till en deltagare med gröt i huvudet.

Och så har vi den arbetslösa VD:n och skådespelaren som bor hemma hos mamma och pratar rinkebysvenska de gånger han inte är storbonde och lever ut sin fiktiva reinkarnation av Alexander den store.

Snart eldar de upp torpet också.

Det hela är verkligen en parodi och kan nog vare den mest misslyckade samling människor som någonsin varit med i en realitysåpa, i hela världen.
Citera
2018-01-27, 21:28
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Snygg Stella?

Hon ser helt fantastisk ut. Längesen jag såg en så fulländad kvinna.
Citera
2018-01-27, 21:31
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Nä vad tråkigt om Stella åkt ut. Tycker hon är snyggast på farmen i år bland kvinnorna, säger visserligen ingenting men ändå. Hon verkar rätt schysst och vågade ta fighten mot mobbaren kishi. Tror dock att hon mår dåligt fysiskt så blir inte jätte förvånad om hon lägger isg i fighten eller helt enkelt förlorar. Men är hon i form så kan hon nog utgöra ett hot mot de flesta kvinnorna. Tror dock att t ex daniella kommer välja husföröret och där är det 50-50.

Daniella förlorar i allt. Hon ger ju ett extremt korkat intryck. Tror helt enkelt hon inte har förmågan att läsa till sig information. I ett husförhör har jag svårt att se att hon ens skulle få ett rätt.
Citera
2018-01-27, 22:29
Medlem
Så Gustav är en icke pålitlig person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här