2018-01-25, 15:15
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Snatteri är det. Vem är förvånad när det gäller äggstjälaren?!?
Lösnaglar och läppmojs?
Citera
2018-01-25, 16:25
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Lösnaglar och läppmojs?

Nej.
Hon stal mitt hjärta.
Citera
2018-01-25, 16:42
Medlem
Nu har det gått flera avsnitt utan att Gustav har skrikit fucking pajas åt någon och tråden verkar ha lugnat ner sig lite med att ösa hat över honom. Det tycker jag är en tråkig trend, jag mår faktiskt fysiskt dåligt varje gång jag ser honom. Lite som när man såg Viggo i Rederiet. Han är så extremt självgod och tycker han är så jävla smart och står över alla andra trots att han är direkt osmart. Minsta lilla sak som går emot honom och han börjar svära, slänga saker runt sig, sparka, skrika, tycka det är orättvist osv, fruktansvärt barnsligt beteende. Hade jag varit med i farmen hade jag nog tyckt vissa var lite jobbiga och osmarta fast ändå kommit överens hyfsat med dem men herregud vad jag hade bråkat med Gustav.

Behållningen denna säsong är att hoppas han misslyckas med så mycket som möjligt, och att han åker ur på så smärtsamt vis som det bara är möjligt.
Citera
2018-01-25, 17:07
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Nu har det gått flera avsnitt utan att Gustav har skrikit fucking pajas åt någon och tråden verkar ha lugnat ner sig lite med att ösa hat över honom. Det tycker jag är en tråkig trend, jag mår faktiskt fysiskt dåligt varje gång jag ser honom. Lite som när man såg Viggo i Rederiet. Han är så extremt självgod och tycker han är så jävla smart och står över alla andra trots att han är direkt osmart. Minsta lilla sak som går emot honom och han börjar svära, slänga saker runt sig, sparka, skrika, tycka det är orättvist osv, fruktansvärt barnsligt beteende. Hade jag varit med i farmen hade jag nog tyckt vissa var lite jobbiga och osmarta fast ändå kommit överens hyfsat med dem men herregud vad jag hade bråkat med Gustav.

Behållningen denna säsong är att hoppas han misslyckas med så mycket som möjligt, och att han åker ur på så smärtsamt vis som det bara är möjligt.
Han är ju vrålsnygg och både mjukis och tuffis med sina flätor och Bandidosskägg. Händig som få och att mura en sån fin ugn första gången är inte att förringa. När det gått halva tiden brukar man ändra uppfattning och vem vet? Du kanske håller dina tummar blodiga för att han ska vinna?
Citera
2018-01-25, 17:35
Medlem
Hunden007s avatar
om JP grupp är smarta så tvingar de till att Gustav väljer en tjej i deras grupp. tror deras tjejer är starkare än i hans grupp.

tror ni Gustav väljer den som jobbat minst? isåfall borde daniella bli vald.

hon där Helena som är utmanare verkar vara ett riktigt stolpskott. de andra 3 verkar smarta och kan gå långt om de får komma in. finns ingen som håller måttet just nu i farmen.
Senast redigerad av Hunden007 2018-01-25 kl. 17:40.
Citera
2018-01-25, 17:51
Medlem
Hunden007s avatar
lite cringe video men Dee har en kanal som hon regerar på avsnitten.

https://www.youtube.com/watch?v=-9skotSS0kg i detta klipp är rocco med.

om rocco och fotbollen https://www.youtube.com/watch?v=SY8PWVVZeIc
Senast redigerad av Hunden007 2018-01-25 kl. 17:55.
Citera
2018-01-25, 18:09
Medlem
Dee är den pinsammaste och överdrivna människan som finns, jag skäms bara av att se henne
Citera
2018-01-25, 19:10
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Dee är den pinsammaste och överdrivna människan som finns, jag skäms bara av att se henne

Så är det. Få se vem Gustav väljer idag. Tror inte han håller sitt ord och väjer den som har jobbat minst. Grupptänket är för starkt och tror att han är lite småkär i Daniella (eller vad den lata 20 åringen heter). Hoppas att han inte väljer fd storbonden. Tror han gärna väljer JP. Vore nog ett smart taktiskt val.
Citera
2018-01-25, 19:32
Medlem
DyslexiKungens avatar
Det var någon som skrev att Mulle liknar Skurt, ja det stämmer ju
Citera
2018-01-25, 19:32
Medlem
Centipedes avatar
Varning stor spoiler om vilka som kommer att åka ut.

Senast redigerad av Centipede 2018-01-25 kl. 19:40.
Citera
2018-01-25, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
om JP grupp är smarta så tvingar de till att Gustav väljer en tjej i deras grupp. tror deras tjejer är starkare än i hans grupp.

.

Kanske det roligaste som skrivits i tråden.
Citera
2018-01-25, 19:38
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Kanske det roligaste som skrivits i tråden.

har ju en poäng dock. väljer de en tjej så kan man lätt slå ut Daniella är hon ens bra på nåt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in