2018-01-17, 21:20
Medlem
Gustav är den största idioten jag någonsin sett i en dokusåpa. Hade kunnat döda den jävla wannabe-blatten. Sanslöst efterbliven.
Citera
2018-01-17, 21:20
Medlem
kukflashs avatar
Hur kan man ogilla JP?! Bara kul att kolla på honom istället för någon annan osynlig deltagare typ Pavel.

Angående bråket i början så tycker jag att min bild summerar det ganska bra vem som är "fucking pajasen" - https://gyazo.com/ba9ed00f815a5bb1d66e0b80bb838235

Syns klart och tydligt att det är Gustav som går in i JP enbart för att försöka starta något. Löjligt
Citera
2018-01-17, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pedren
Gustav?!

Haha, det som var meningen, från en började ogillade jag Gustav, men nu gillar jag honom mer och mer

Kanske har det med grupperingarna att göra? men ser detsom att det är fler bra i den gruppen än i JPs ^^
Citera
2018-01-17, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hur kan man ogilla JP?! Bara kul att kolla på honom istället för någon annan osynlig deltagare typ Pavel.

Angående bråket i början så tycker jag att min bild summerar det ganska bra vem som är "fucking pajasen" - https://gyazo.com/ba9ed00f815a5bb1d66e0b80bb838235

Syns klart och tydligt att det är Gustav som går in i JP enbart för att försöka starta något. Löjligt

Är man med i leken får man leken tåla, tror inte JP var beredd på mothugg över sitt fjantiga beteende som genomskådas enkelt.
Citera
2018-01-17, 21:30
Medlem
kanelipullas avatar
Har kommit fram till vem min favorit är i årets Farmen.. och det är absolut.. Gustav Anestam.
En man med stake och ryggrad! Jäklar va jag gillar han! JP däremot är den mest äckligaste deltagaren på farmen i år. Genom rutten ond jävla äcklig personlighet va JP har! Man känner enorm hat för han.
Citera
2018-01-17, 21:36
Medlem
Amors avatar
Gustav är ett sådant skämt "Mannen" "Fucking" "Jiddra" "Jävla"

Verkar som han har någon slags alfahane-komplex.
Citera
2018-01-17, 21:45
Medlem
''lille pojke väx upp, mannen du är 30 bast''
''Du är arbetslös mannen''

Haha fick mig ett gott skratt. Han är fucking inte arbetslös, han är en fucking skådespelare mannen.
Citera
2018-01-17, 21:51
Medlem
stoppsmälls avatar
Gustav har ett uppträdande och ordförråd som en 14-årig respektblatte. Tragiskt att se.

Stella har dock imponerat. Trodde att hon skulle vara mer blåst, men hon gör faktiskt ett seriösare intryck som storbonde än pundar-mulle gjorde, han går mest omkring och ser korkad ut. Låter korkad gör han också.

TV4 har lyckats hitta riktiga avskrap att fylla Farmen 2018 med.

//SS
Citera
2018-01-17, 22:12
Medlem
Nån som sett JP jobba ännu?? Är hans uppgift att gå runt och trampa ner gräs..?? Latare och större smitar får man leta efter.
MulleMeck håller låg profil och sliter på. Klar favorit hos mig.
Tyst om Dee och hennes värk. Försvann med ägget förmodligen.
Citera
2018-01-17, 22:16
Medlem
RZLAs avatar
Jag har svårt att se varken Gustav eller JP som vinnare eller ha rätten på sin sida, båda betedde sig rätt barnsligt och löjligt åt. Stellas insats som storbonde har väl varit okej hittills, även om det kanske inte känns som att man är en bra ledare när man kallar andra deltgare för psykopater och pekar finger åt dem bakom ryggen på dem.
Citera
2018-01-17, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Kristi brud är en galning som inte jag skulle vilja ha och göra med, men hon är den enda som inte är färglös konstigt nog.

Extra konstigt då hon är fullständigt anemisk.
Jag tror hon är Johnny Winters okända lillasyrra.

Haha fan vad Pajas vajtknajtade Daniella....jag kan tänka mig att han vajtknajtar så fort han kommer åt ute i det fria. "Mannen"....Gustav din FUCKING pajas. Du är en clown.
Senast redigerad av Smokes-Lets-go 2018-01-17 kl. 22:24.
Citera
2018-01-17, 22:17
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfmovie
''lille pojke väx upp, mannen du är 30 bast''
''Du är arbetslös mannen''

Haha fick mig ett gott skratt. Han är fucking inte arbetslös, han är en fucking skådespelare mannen.

Vad har han gjort för något då ?

Statist i Efterlyst eller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in