2018-01-16, 20:02
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Dee blir "sjuk".. Ja r man en juicetuber och ter bara halm s tar kroppen stryk vid arbete och nringsfattig kost. Curlade jvla svagbegvade individer som ska g p de dr vego/vegantrenderna och har noll kunskap i nringslra.
Citera
2018-01-16, 20:03
Avstngd
micro113s avatar
Stella som smrjer sina lppar med grisfett ...

Jag undrar

Varifrn kommer grisfettet innan de ens slaktat en gris ...

Borde inte blottlggandet av tnderna p g a svullna lppar vara ett problem?
Och i s fall hur hanterar hon det?

Hur kan folk g s lnge utan ngonting och nd har rent hr och rena tnder?
Citera
2018-01-16, 20:05
Medlem
st3fan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
S fr vi se vad seriemrdaren tar sig till ikvll d.
Hon vnder ju p steken ibland och frsker fjska in sig hos deltagare, samtidigt som hon stirrar dem stint i gonen i utpressningssyfte.

Varfr ska man veta folks politiska tillhrighet idag? De enda som uttalat gr ut med sina stndpunkter r ju vnsterpartister och feminister. Andra "r offentligt" moderater, KD, centerpartister eller folkpartister men egentligen har de sympatier fr SD.

Jag vet inte i vilka kretsar du umgs i men bland folk jag knner s r mnga sverigedemokrater och har inga problem med att st fr det i det "offentliga".

Tycker dock att det r meningslst att diskutera vad deltagarna har fr politiska sikter, vad ger det? Folk kan tycka extremt olika ven om de rstar p samma sak.

Jag vet inte om Dee r orkesls fr att hon r vegetarian, tror mer p att hon bara inte r van att jobba fysiskt. D blir man snabbt trtt.
Citera
2018-01-16, 20:05
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basti94
men du frstr vll att hon menade att hon skulle ska sej till en lkare? Nivn hr inne r fr vrigt under all kritik...
D hade hon sagt att hon vill tvinga henne till en lkare. Det fungerar s i Farmen. Man har mjlighet att beska en lkare och komma tillbaka.

Nvl, det var ingen stor grej, bara en ondig kommentar. Kanske missfrstod.
Citera
2018-01-16, 20:10
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varifrn kommer grisfettet innan de ens slaktat en gris ...
Funderade ocks p det. Kan lypsylanektoden vara inklippt frn ett kronologiskt senare skede? De kanske saknade utfyllnad frn just den hr dagen? S mycket fusk i detta.
Citera
2018-01-16, 20:14
Medlem
Hur tnkte vi hr...... och vem ska klara av att fixa maten sen d om Kristi brud ker ut....... fast murarna e frmodligen bagare ocks.
Citera
2018-01-16, 20:14
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Funderade ocks p det. Kan lypsylanektoden vara inklippt frn ett kronologiskt senare skede? De kanske saknade utfyllnad frn just den hr dagen? S mycket fusk i detta.

Jag tnkte att de kanske tit grisftter eller nt. Det lg ju mat p ett fat d de kom dit frsta dagen.
Citera
2018-01-16, 20:15
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st3fan91
Jag vet inte om Dee r orkesls fr att hon r vegetarian, tror mer p att hon bara inte r van att jobba fysiskt. D blir man snabbt trtt.

Jag tror att du har rtt, det hr r en typisk stadsmnniska som aldrig har ngot som ens liknar fysisk anstrngning..
Detsamma gller Daniella, hon har ingen aning om ngonting s hon glider runt och slappar istllet fr att erknna att; Jag r inte s haj p det hr, men jag lr mig grna..

Fr vrigt tycker jag att det var sympatiskt av manne att hjlpa henne lite med "matten"
Han vxte en smula dr!
Citera
2018-01-16, 20:20
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoSafetyInNumbers
Jag tror att du har rtt, det hr r en typisk stadsmnniska som aldrig har ngot som ens liknar fysisk anstrngning..
Detsamma gller Daniella, hon har ingen aning om ngonting s hon glider runt och slappar istllet fr att erknna att; Jag r inte s haj p det hr, men jag lr mig grna..

Fr vrigt tycker jag att det var sympatiskt av manne att hjlpa henne lite med "matten"
Han vxte en smula dr!

Ja en trevlig husneger som Manne r alltid mysigt att f med i Farmen! Varfr fick den simulerat sjuka mat? Ingen mat om man inte gr ngot. Fr vrigt mste det vara rekordfula byggnationer de gr.
Senast redigerad av Byxan81 2018-01-16 kl. 20:24.
Citera
2018-01-16, 20:23
Medlem
dialektikers avatar
Allts det hr r inte klokt. Den ene r vedervrdigare n den andra i Farmen.

Det kryper i kroppen p mig nr Pawel pratar. Han r s korrekt och menls. Svrt att stta fingret p det.

Dee r vertrevlig p ngot stt. Trkig.

Gustav vet alla varfr han r vedervrdig.

JP r falsk och menls.

Mulle- OK! Ingen hjrncell alls. Menls pundare.

Daniella, tystlten intetsgande.

S fruktansvrt ointressanta mnniskor.

Kirsi r seriemrdare men hon r iallafall lite intressant. Vad har de samlat ihop fr folk i r?
Varfr sger ni att det r karaktrer?

Stella r i s f den som har lite karaktr.
Citera
2018-01-16, 20:23
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag tnkte att de kanske tit grisftter eller nt. Det lg ju mat p ett fat d de kom dit frsta dagen.
S r det nog, tnkte inte p det!
Citera
2018-01-16, 20:25
Avstngd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jag har bott p bondgrd utan krav p att bygga det ena och det andra .... Bor du utan utan rinnande varmvatten och saker serverat s kliver du inte fram vlsminkad .. vilket de flesta i farmen gr ...

Sover du med fltor en natt s brjar hrstrn leta sig ut och gra tovor .. Drfr sover vi med lngt hr sllan i fltor men fltar till dagen ...

Och tvrtom har du fltor nr du arbetar fysiskt s letar sig strn ut och bildar knutar ...
Man kan allts inte hlla en vecka med "vackra fltor" utan att det grs om en gng om dagen ...

Nu har det gtt en vecka eller mer .. alla -- mn och kvinnor - r vlsminkade med fina frisyrer ....

Det liknar mer paradis-hotell n en farmen ... givet att farmen skall erbjuda ngot frn sekelskiftet (frsta hlften av nittonhundratalet) dr folk inte hade el och indraget vatten men sktte grd ..

Bg frn brjan till slut i rets farmen....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in