2018-01-16, 20:02
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Dee blir "sjuk".. Ja är man en juicetuber och äter bara halm så tar kroppen stryk vid arbete och näringsfattig kost. Curlade jävla svagbegåvade individer som ska gå på de där vego/vegantrenderna och har noll kunskap i näringslära.
Citera
2018-01-16, 20:03
Medlem
micro113s avatar
Stella som smörjer sina läppar med grisfett ...

Jag undrar

Varifrån kommer grisfettet innan de ens slaktat en gris ...

Borde inte blottläggandet av tänderna p g a svullna läppar vara ett problem?
Och i så fall hur hanterar hon det?

Hur kan folk gå så länge utan någonting och ändå har rent hår och rena tänder?
Citera
2018-01-16, 20:05
Medlem
st3fan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Så får vi se vad seriemördaren tar sig till ikväll då.
Hon vänder ju på steken ibland och försöker fjäska in sig hos deltagare, samtidigt som hon stirrar dem stint i ögonen i utpressningssyfte.

Varför ska man veta folks politiska tillhörighet idag? De enda som uttalat går ut med sina ståndpunkter är ju vänsterpartister och feminister. Andra "är offentligt" moderater, KD, centerpartister eller folkpartister men egentligen har de sympatier för SD.

Jag vet inte i vilka kretsar du umgås i men bland folk jag känner så är många sverigedemokrater och har inga problem med att stå för det i det "offentliga".

Tycker dock att det är meningslöst att diskutera vad deltagarna har för politiska åsikter, vad ger det? Folk kan tycka extremt olika även om de röstar på samma sak.

Jag vet inte om Dee är orkeslös för att hon är vegetarian, tror mer på att hon bara inte är van att jobba fysiskt. Då blir man snabbt trött.
Citera
2018-01-16, 20:05
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basti94
men du förstår väll att hon menade att hon skulle söka sej till en läkare? Nivån här inne är för övrigt under all kritik...
Då hade hon sagt att hon vill tvinga henne till en läkare. Det fungerar så i Farmen. Man har möjlighet att besöka en läkare och komma tillbaka.

Nåväl, det var ingen stor grej, bara en onödig kommentar. Kanske missförstod.
Citera
2018-01-16, 20:10
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varifrån kommer grisfettet innan de ens slaktat en gris ...
Funderade också på det. Kan lypsylanektoden vara inklippt från ett kronologiskt senare skede? De kanske saknade utfyllnad från just den här dagen? Så mycket fusk i detta.
Citera
2018-01-16, 20:14
Medlem
Hur tänkte vi här...... och vem ska klara av att fixa maten sen då om ”Kristi brud” åker ut....... fast murarna e förmodligen bagare också.
Citera
2018-01-16, 20:14
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Funderade också på det. Kan lypsylanektoden vara inklippt från ett kronologiskt senare skede? De kanske saknade utfyllnad från just den här dagen? Så mycket fusk i detta.

Jag tänkte att de kanske ätit grisfötter eller nåt. Det låg ju mat på ett fat då de kom dit första dagen.
Citera
2018-01-16, 20:15
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st3fan91
Jag vet inte om Dee är orkeslös för att hon är vegetarian, tror mer på att hon bara inte är van att jobba fysiskt. Då blir man snabbt trött.

Jag tror att du har rätt, det här är en typisk stadsmänniska som aldrig har något som ens liknar fysisk ansträngning..
Detsamma gäller Daniella, hon har ingen aning om någonting så hon glider runt och slappar istället för att erkänna att; Jag är inte så haj på det här, men jag lär mig gärna..

För övrigt tycker jag att det var sympatiskt av manne att hjälpa henne lite med "matten"
Han växte en smula där!
Citera
2018-01-16, 20:20
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoSafetyInNumbers
Jag tror att du har rätt, det här är en typisk stadsmänniska som aldrig har något som ens liknar fysisk ansträngning..
Detsamma gäller Daniella, hon har ingen aning om någonting så hon glider runt och slappar istället för att erkänna att; Jag är inte så haj på det här, men jag lär mig gärna..

För övrigt tycker jag att det var sympatiskt av manne att hjälpa henne lite med "matten"
Han växte en smula där!

Ja en trevlig husneger som Manne är alltid mysigt att få med i Farmen! Varför fick den simulerat sjuka mat? Ingen mat om man inte gör något. För övrigt måste det vara rekordfula byggnationer de gör.
Senast redigerad av Byxan81 2018-01-16 kl. 20:24.
Citera
2018-01-16, 20:23
Medlem
dialektikers avatar
Alltså det här är inte klokt. Den ene är vedervärdigare än den andra i Farmen.

Det kryper i kroppen på mig när Pawel pratar. Han är så korrekt och menlös. Svårt att sätta fingret på det.

Dee är övertrevlig på något sätt. Tråkig.

Gustav vet alla varför han är vedervärdig.

JP är falsk och menlös.

Mulle- OÄK! Ingen hjärncell alls. Menlös pundare.

Daniella, tystlåten intetsägande.

SÅ fruktansvärt ointressanta människor.

Kirsi är seriemördare men hon är iallafall lite intressant. Vad har de samlat ihop för folk i år?
Varför säger ni att det är karaktärer?

Stella är i s f den som har lite karaktär.
Citera
2018-01-16, 20:23
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag tänkte att de kanske ätit grisfötter eller nåt. Det låg ju mat på ett fat då de kom dit första dagen.
Så är det nog, tänkte inte på det!
Citera
2018-01-16, 20:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jag har bott på bondgård utan krav på att bygga det ena och det andra .... Bor du utan utan rinnande varmvatten och saker serverat så kliver du inte fram välsminkad .. vilket de flesta i farmen gör ...

Sover du med flätor en natt så börjar hårstrån leta sig ut och göra tovor .. Därför sover vi med långt hår sällan i flätor men flätar till dagen ...

Och tvärtom har du flätor när du arbetar fysiskt så letar sig strån ut och bildar knutar ...
Man kan alltså inte hålla en vecka med "vackra flätor" utan att det görs om en gång om dagen ...

Nu har det gått en vecka eller mer .. alla -- män och kvinnor - är välsminkade med fina frisyrer ....

Det liknar mer paradis-hotell än en farmen ... givet att farmen skall erbjuda något från sekelskiftet (första hälften av nittonhundratalet) där folk inte hade el och indraget vatten men skötte gård ..

Båg från början till slut i årets farmen....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in