2017-12-22, 11:53
Medlem
JustZlatans avatar
De senaste dagarna har jag haft värk vid tinningen. Det kommer som små hugg så det är inte hela tiden det värker. Bara ena sidan också. Har varit lite småfebrig om det kan ha med det att göra. När jag gnuggar fingret vid tinningen så känns det ömt. Det är inte direkt på tinningen utan några centimeter bakom. Mellan tinningen och örat kan man säga. Även ovanför området vid håret känns ömt.
Senast redigerad av JustZlatan 2017-12-22 kl. 11:55.
Citera
2017-12-22, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
De senaste dagarna har jag haft värk vid tinningen. Det kommer som små hugg så det är inte hela tiden det värker. Bara ena sidan också. Har varit lite småfebrig om det kan ha med det att göra. När jag gnuggar fingret vid tinningen så känns det ömt. Det är inte direkt på tinningen utan några centimeter bakom. Mellan tinningen och örat kan man säga. Även ovanför området vid håret känns ömt.

Eftersom det kommer och går är det garanterat ofarligt. Säkert någon lokal inflammation bara. Ta en Treo så släpper det nog.
Citera
2017-12-22, 12:38
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannebil
Eftersom det kommer och går är det garanterat ofarligt. Säkert någon lokal inflammation bara. Ta en Treo så släpper det nog.

Tror heller inte att det är något allvarligt, dock irriterande med nervhugg som kommer. Jag tar Ibumetin istället för Treo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in