Resultat: Har ni ett Lunarstorm-konto?
Ja!
43,24%
128 röster
Nej!
56,76%
168 röster
2006-01-18, 20:03
Avslutad
Okay, att det världens fjortis-sida med allt som; Kjam, FniZZ, puZZ o liknande. Men ärligt talat, så visst finns det folk här, som har det ändå? Samt kollar man i humor-forumet, så är det ju ganska många mellan 18 & 50 år som har det!

Jag erkänner! Jag har det! En inte allt för seriös presentation, men det är alltid kul att kolla runt efter roliga personer. Dessutom är det j-vligt lätt att ragga brudar där! Finns många 20-30 åringar, vilket jag är intresserad av, där!

Så, erkänn nu!
Har ni ett Lunarstorm-konto?

(Omröstningen är sluten, så ni behöver inte skämmas!)
Citera
2006-01-18, 20:24
Medlem
ToreSkogs avatar
Först hade jag ett konto när det hette något annat, det namnet har jag dock glömt nu. Sen vägrade jag skaffa lunarstorm, efter några år gav jag mig och skaffade ett konto, dock så orkade jag inte vara aktiv mer än i några månader. Nu är kontot sedan länge automatiskt raderat pga inaktivitet.
Citera
2006-01-18, 20:39
Medlem
Bjornens avatar
Yes, det har jag. Alla tjejer har det, så man måste kunna hålla kontakt med dom samt ragga lite och titta på nya Fast sidan är verkligen inte optimerad för FF eller Opera.
Citera
2006-01-18, 20:43
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornen
Yes, det har jag. Alla tjejer har det, så man måste kunna hålla kontakt med dom samt ragga lite och titta på nya Fast sidan är verkligen inte optimerad för FF eller Opera.

antingen det eller så rör man sej sakta men säkert från dataskärmen och skaffar sej ett liv på riktigt..

varför är inte omröstningen öppen? jag vill se vilka det är som är "lunare" här på FB och därmed rent direkt har förbrukat mitt förtroende och min respekt..
Citera
2006-01-18, 20:44
Medlem
-jOE!s avatar
Stängde ner mitt konto när jag fyllde 25.. kände att det var för mycket *kjam* för mig..
Citera
2006-01-18, 20:45
Bannlyst
Mitt "nyårslöfte" till mig själv..känns faktiskt skönt att bli av med det =)
så Nej, ingen lunarstorm för mig!
Citera
2006-01-18, 20:46
Awaiting Email Confirmation
Någon får hugga av mig kuken innan jag slaffar mig ett konto på lunar.......igen
Citera
2006-01-18, 20:47
Medlem
Schaffers avatar
Jag ska skaffa ett så fort jag får tid!
Citera
2006-01-18, 20:51
Medlem
blaus avatar
Har haft seriöst konto där jag var diskusboss och sådant trams, men sedan fyllde jag 15 och blev därmed lite för gammal
Nej, i tjugoårsåldern så fimpade jag det för gott.
Citera
2006-01-18, 20:55
Medlem
Nej, har aldrig haft, har inte och kommer aldrig skaffa mig det.
Citera
2006-01-18, 20:58
Medlem
Lutass avatar
Mjodå, när jag var 14-15 hade jag minsann ett, där man kjamadez med alla tjejer från grannbyn som man inte vågade ringa. Sen växte jag upp.
Citera
2006-01-18, 21:04
Medlem
Liten_smurfs avatar
Jag har med Tog nyligen bort min gamla och gjorde ny.
Sitter inte mycket där alls längre sen jag hittade hit till Flashback iaf.
Man börja växa ifrån det. Finns mycket mer fjortisar och småbarn än det
fanns förr. Men tycker iaf det är det bästa communityt. Någon som våga erkänna era namn?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in