Resultat: Har ni ett Lunarstorm-konto?
Ja!
43,34%
127 röster
Nej!
56,66%
166 röster
  • 1
  • 2
2006-01-18, 20:03
Okay, att det vrldens fjortis-sida med allt som; Kjam, FniZZ, puZZ o liknande. Men rligt talat, s visst finns det folk hr, som har det nd? Samt kollar man i humor-forumet, s r det ju ganska mnga mellan 18 & 50 r som har det!

Jag erknner! Jag har det! En inte allt fr seris presentation, men det r alltid kul att kolla runt efter roliga personer. Dessutom r det j-vligt ltt att ragga brudar dr! Finns mnga 20-30 ringar, vilket jag r intresserad av, dr!

S, erknn nu!
Har ni ett Lunarstorm-konto?

(Omrstningen r sluten, s ni behver inte skmmas!)
Citera
2006-01-18, 20:24
Medlem
ToreSkogs avatar
Frst hade jag ett konto nr det hette ngot annat, det namnet har jag dock glmt nu. Sen vgrade jag skaffa lunarstorm, efter ngra r gav jag mig och skaffade ett konto, dock s orkade jag inte vara aktiv mer n i ngra mnader. Nu r kontot sedan lnge automatiskt raderat pga inaktivitet.
Citera
2006-01-18, 20:39
Medlem
Bjornens avatar
Yes, det har jag. Alla tjejer har det, s man mste kunna hlla kontakt med dom samt ragga lite och titta p nya Fast sidan r verkligen inte optimerad fr FF eller Opera.
Citera
2006-01-18, 20:43
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornen
Yes, det har jag. Alla tjejer har det, s man mste kunna hlla kontakt med dom samt ragga lite och titta p nya Fast sidan r verkligen inte optimerad fr FF eller Opera.

antingen det eller s rr man sej sakta men skert frn dataskrmen och skaffar sej ett liv p riktigt..

varfr r inte omrstningen ppen? jag vill se vilka det r som r "lunare" hr p FB och drmed rent direkt har frbrukat mitt frtroende och min respekt..
Citera
2006-01-18, 20:44
Medlem
-jOE!s avatar
Stängde ner mitt konto när jag fyllde 25.. kände att det var för mycket *kjam* för mig..
Citera
2006-01-18, 20:45
Bannlyst
Mitt "nyrslfte" till mig sjlv..knns faktiskt sknt att bli av med det =)
s Nej, ingen lunarstorm fr mig!
Citera
2006-01-18, 20:46
Awaiting Email Confirmation
Ngon fr hugga av mig kuken innan jag slaffar mig ett konto p lunar.......igen
Citera
2006-01-18, 20:47
Medlem
Schaffers avatar
Jag ska skaffa ett så fort jag får tid!
Citera
2006-01-18, 20:51
Medlem
blaus avatar
Har haft seriöst konto där jag var diskusboss och sådant trams, men sedan fyllde jag 15 och blev därmed lite för gammal
Nej, i tjugoårsåldern så fimpade jag det för gott.
Citera
2006-01-18, 20:55
Medlem
Nej, har aldrig haft, har inte och kommer aldrig skaffa mig det.
Citera
2006-01-18, 20:58
Medlem
Lutass avatar
Mjod, nr jag var 14-15 hade jag minsann ett, dr man kjamadez med alla tjejer frn grannbyn som man inte vgade ringa. Sen vxte jag upp.
Citera
2006-01-18, 21:04
Medlem
Liten_smurfs avatar
Jag har med Tog nyligen bort min gamla och gjorde ny.
Sitter inte mycket dr alls lngre sen jag hittade hit till Flashback iaf.
Man brja vxa ifrn det. Finns mycket mer fjortisar och smbarn n det
fanns frr. Men tycker iaf det r det bsta communityt. Ngon som vga erknna era namn?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in