Alltså jag tror folk måste förstå att det är skillnad på att spela in en sexakt för parets eget bruk och att spela in en sexakt som man sen sprider på internet.
Det första alternativet är både roligt och man känner sig sjukt porrig när man gör det. Det är en sån sak som kan sparka igång ett annars döende sexliv.
Att sprida filmerna till andra är däremot helt oacceptabelt och har egentligen ingenting med det faktum att man spelat in en sexfilm att göra. En person som är villig att sprida såna filmer hade lika gärna kunnat sprida annan känslig information om personen i fråga. Jag menar utgångspunkten vid ett dylikt spridande är att skada den andra personen, om det sker genom att sprida porrfilmer eller sprida annan känslig information är egentligen av mindre betydelse, beteendet är lika avskyvärt och borde straffas hårt eftersom det mer eller mindre förstör en människas liv.
Men att blanda ihop det med att spela in en porrfilm med sin respektive, det är lite långdraget. Bara för man har en sexfilm betyder inte det att man per automatik sprider den. Jag föredrar att ha mina för mig själv, som en liten flashback från olika förhållanden

)