Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-15, 18:23
  #1
Medlem
Beställt varor nu och en sak kommit till utgivna stället, hur hämtar man ut det nu? inte fått något kod att säga i kassan eller liknande
Citera
2017-12-15, 18:26
  #2
Avstängd
NyNazistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expertenstips
Beställt varor nu och en sak kommit till utgivna stället, hur hämtar man ut det nu? inte fått något kod att säga i kassan eller liknande

Om du har kollinummer kan du hämta, annars får du vänta tills du får avin i lådan.
Citera
2017-12-15, 18:42
  #3
Medlem
Sebzors avatar
Kolla om du har kollinummer som ovanstående person skrev. Postnord har haft mycket problem på senaste tiden med paket från Kina (Vilket Wish mestadels är). Risken är stor att paketet skickas tillbaka till Kina innan du hinner få din AVI.
Citera
2017-12-15, 18:50
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Kolla om du har kollinummer som ovanstående person skrev. Postnord har haft mycket problem på senaste tiden med paket från Kina (Vilket Wish mestadels är). Risken är stor att paketet skickas tillbaka till Kina innan du hinner få din AVI.

hur länge ligger paketen kvar?
Citera
2017-12-15, 18:53
  #5
Avstängd
NyNazistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expertenstips
hur länge ligger paketen kvar?

10 eller 14 dagar tror jag att det är.
Citera
2017-12-15, 19:16
  #6
Medlem
GormDenGamles avatar
Inte säkert att du får hem sakerna du har köpt.
Köpt en del där själv, men inte allt som kom.
Citera
2017-12-15, 20:01
  #7
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Inte säkert att du får hem sakerna du har köpt.
Köpt en del där själv, men inte allt som kom.

Men det är oftast PostNords fel. På en månad har jag fått 5 paket som inte är till mig i brevlådan. Nu pratar vi paket från Kina där det står att det är köpt på Wish på paketet.
Citera
2017-12-15, 20:02
  #8
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Men det är oftast PostNords fel. På en månad har jag fått 5 paket som inte är till mig i brevlådan. Nu pratar vi paket från Kina där det står att det är köpt på Wish på paketet.

Du har inte fått hemskickat några par minimala stringtrosor?
Citera
2017-12-15, 22:48
  #9
Moderator
Protons avatar
Taskigt läge då, men det har fortfarande inte något med varken data eller it att göra.

Övriga dator- och IT-diskussioner --> Papperskorgen
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback