• 1
  • 2
2017-12-15, 18:09
Medlem
Nästan alla svenska blonda kvinnor jag sett senaste åren har haft väldigt små bröst, men fina rumpor, vart har alla storbystade damer tagit vägen? Vad ligger bakom detta fenomen? Är jag den enda som lagt märkte till det här?
Citera
2017-12-15, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpamuskler99
Nästan alla svenska blonda kvinnor jag sett senaste åren har haft väldigt små bröst, men fina rumpor, vart har alla storbystade damer tagit vägen? Vad ligger bakom detta fenomen? Är jag den enda som lagt märkte till det här?

Bor du på en liten ort?

Nu vet jag ju inte vad dina preferenser för storbystad är, men jag bor i en medelstor stad och ser dom fan överallt.

Men visst, dom har säkert blivit lite färre. Anledningen? Ja jag skulle gissa på att många har insett att stoppa in stora jävla inplantat i pattarna leder till problem senare i livet.
Citera
2017-12-15, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Bor du på en liten ort?

Nu vet jag ju inte vad dina preferenser för storbystad är, men jag bor i en medelstor stad och ser dom fan överallt.

Men visst, dom har säkert blivit lite färre. Anledningen? Ja jag skulle gissa på att många har insett att stoppa in stora jävla inplantat i pattarna leder till problem senare i livet.
Han har väl kollat på för mycket porr och fått uppfattningen att allt under DD kupor är små bröst.
Citera
2017-12-15, 18:21
Medlem
RorschachWolffgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpamuskler99

Jag undrar det också. Senast jag såg en i södra Skåne var för ett antal år sedan.
Citera
2017-12-15, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abloodywar
Han har väl kollat på för mycket porr och fått uppfattningen att allt under DD kupor är små bröst.

Känns lite så, i min värld är hyfsat "platta tjejer" mer eller mindre normalt och alla som har bröst som man noterar är ju nästan storbystade.

Men det är klart, vill man ha Elena Belle bröst så får man nog leta som fan...
Citera
2017-12-15, 18:25
Bannlyst
Mer fina tuttar till mig jag klagar inte, stora pattar har aldrig varit något som lockar!
Citera
2017-12-15, 18:27
Bannlyst
tja...
alla med behag flockas till den nya eliten...allså dom är "jihabs"
grattis till det nya "spännande" sverige =)
Senast redigerad av bromsklossen 2017-12-15 kl. 18:30.
Citera
2017-12-15, 18:36
Medlem
Smal och smärt kropp innebär mindre bröst. Du får välja helt enkelt.
Citera
2017-12-15, 18:36
Bannlyst
någon som vet vad stora bröst...är?....pratar vi redtube som referens?
Citera
2017-12-15, 19:03
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
0.03-inlägg raderade. Vänligen besvara frågeställningen i trådstarten, som handlar om den förmodade avsaknaden av storbystade blonda svenska kvinnor i samhället.

/Mod.
Citera
2017-12-15, 19:39
Medlem
Sovietdoges avatar
Hela världen har ju gått åt ett rump fixerings håll på alla möjliga sätt, instagram brudarna fottar ju bara rumpan hela tiden eftersom det e det grabbarna vill se å sen verkar alla vilja trycka in den i 2an istället

Föredrar hellre rattarna ja så hoppas på en förbättring på den här fronten
Citera
2017-12-15, 22:18
Medlem
Skandinaver har jämna proportioner. Inget är speciellt mycket större än något annat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in