2017-12-16, 16:12
Medlem
fluffypuffys avatar
Det blir kul att se vad ”trolljägaren” Haschberg tar sig för nu.
Hela internet svämmas över av, enligt honom, ogrundat ”hat” mot honom som person.
Ska han göra en 200-sekunder om hur han oskyldigt anklagats som anstiftande mördare på Facebook, reddit, Flashback m.m?

Gubben är så körd efter detta att han lika gärna kan flytta till tel aviv imorgon.
Finns inte en sansad företagare i landet som kommer inleda ett samarbete med den mannen efter detta, risken att bli mördad om man gör gubben sur kommer få vem som helst att backa.

Alla väntar med spänning på vad som ska ske härnäst, och jag har hört att det finns en grupp i Sthlm som satt videobevakning på haschbergs olika entrér till bostäder/företag.
Kan vara megafonerna när de var uppe förra veckan, jag är inte säker.
Vi får se.
Citera
2017-12-16, 16:26
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Hela internet svämmas över av, enligt honom, ogrundat ”hat” mot honom som person.
Ska han göra en 200-sekunder om hur han oskyldigt anklagats som anstiftande mördare på Facebook, reddit, Flashback m.m?

Gubben är så körd efter detta att han lika gärna kan flytta till tel aviv imorgon.
Finns inte en sansad företagare i landet som kommer inleda ett samarbete med den mannen efter detta, risken att bli mördad om man gör gubben sur kommer få vem som helst att backa.

Alla väntar med spänning på vad som ska ske härnäst, och jag har hört att det finns en grupp i Sthlm som satt videobevakning på haschbergs olika entrér till bostäder/företag.
Vi får se.

Arslet behöver inte ta i beaktning om någon vill eller inte vill göra affärer med honom. Hans befintliga klienter & partners lirar i samma liga.

Här ser vi "foliehattar" det djupa sambandet mellan media i väst och åsikter. Här ser vi även (om man väljer att inte vara naiv) att vi lever i ett samhälle där vi aldrig ska ifrågasätta makten. Vi är värre än DDR. Skillnaden är att vi distraheras av massa skit istället för kärlek till en ledare.

Den här världen är på väg åt helvete.
Citera
2017-12-16, 16:34
Medlem
Men är del/avsnitt 2 på väg ut?
Kan vara ganska intressant.
Citera
2017-12-16, 16:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av stefannilsson
Varför Åsa idioten skulle slänga ur sig det? Jo för att hon fortfarande inte fått in i sin lilla tröga hjärna att man måste ha 100% bevis innan man uttalar sig. Och bevisligen har denna sjuka jävla människa fortfarande inte lärt sig något efter idiotjäveln Robert Aschbergs besök på hennes salong med den där Fatime eller vad fan hon nu heter. Då Åsa puckot sa att hon visste att Fatime var 100% man. Trots att hon inte har sett Fatimes könsorgan. För det är ju det hon syftar på med att Fatime skulle vara en man. Man kan för fan inte gå ut med att man vet saker till 100% som denna dåren gör med allt.

Samma sak nu. Trots att hon inte har ett enda bevis på att Rabani blev mördad och trots att obduktionen inte ens är klar eller påbörjad så påstår hon att HON ÄR 100% säker på att Rabani blev mördad. Jag litar mer på en homosexuell huggorm än den där dåren Åsa Westberg.

Hur fan kan man påstå sig vara 100% säker på något man inte har sett med egna ögon eller som expertisen i form av obducent eller liknande har konstaterat?

För att vara 100% säker i det här fallet så måste man antingen själv ha mördat Rabani, eller sett honom bli mördad med egna ögon eller varit med från A-Ö under hela obduktionen för att veta att den inte har manipulerats.

Den där Åsa är inget annat än en idiot!

Vila i frid Rabani.

100 % säker är naturligtvis en överdrift, en s.k. hyperbol (https://sv.wikipedia.org/wiki/Hyperbol). Men jag antar att dina kunskaper om vanlig textanalys är undermåliga.

Det intressanta är att en person som känner Bechir bara några timmar efter hans död är övertygad om att det handlar om mord. Det i sig räcker inte långt, men det är ett indicium.

Sammantaget finns det en hel del som pekar på mord.
Citera
2017-12-16, 17:07
Medlem
stefannilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
100 % säker är naturligtvis en överdrift, en s.k. hyperbol (https://sv.wikipedia.org/wiki/Hyperbol). Men jag antar att dina kunskaper om vanlig textanalys är undermåliga.

Det intressanta är att en person som känner Bechir bara några timmar efter hans död är övertygad om att det handlar om mord. Det i sig räcker inte långt, men det är ett indicium.

Sammantaget finns det en hel del som pekar på mord.

Vad har textanalys med muntliga uttal att göra? Sover du bakom din dator? Åsa har ju sagt dett ur sin mun med. Hur svårt kan det vara att begripa?

Nämen så bra då. Lägg fram allt som pekar på mord. Och inget trams tack.

Varsågod. Jag väntar med spänning.
Citera
2017-12-16, 17:56
Medlem
lossnuss avatar
Victor Luciano,
Bechir Rabani.
Aschberg är ju bevisligen en person som på ett eller annat sätt får de som inte tycker som han själv att dö.
Känns riktigt bra att hans uppenbart vidriga fru förnedras här och där pga honom, det måste svida rejält Arshleberg är riktigt nere i skiten nu
Citera
2017-12-16, 18:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av stefannilsson
Vad har textanalys med muntliga uttal att göra? Sover du bakom din dator? Åsa har ju sagt dett ur sin mun med. Hur svårt kan det vara att begripa?

Nämen så bra då. Lägg fram allt som pekar på mord. Och inget trams tack.

Varsågod. Jag väntar med spänning.

Heh, dum i huvudet på riktigt? Du förstår inte hur hyperboler som "100 % säker" ska tolkas och sedan försöker du bygga ett "försvar" baserat på det.

Jag har redan lagt fram de punkter som jag tycker är suspekta. Men jag antar att shills som du inte är intresserade av dem.
Senast redigerad av borskungen 2017-12-16 kl. 18:59.
Citera
2017-12-16, 18:30
Avstängd
Citat:

Vi får se.

Så är det. Mainstreammedia försöker mörka men många läser på Flashback och drar sina egna slutsatser. Aschberg är körd nu.
Citera
2017-12-16, 18:58
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:

Aschberg level i en bubbla har mycket liten kontakt med vanliga människor. Han kan lika gärna använda sig av tredjeparts företag/personer för att göra hans ärenden när det gäller allt annat också, så folk vet inte om de har med Aschberg att göra med eller inte. Det skulle vara om någon kände igen namnet på hans företag.

Sedan kommer han få upphöjd status inom MSM-branschen och bland politiker där man klättrar i status genom att mörda "nazister" (räcker att vara vit svensk idag, nu även invandrare som ifrågasätter dem) ungesfär som Hells Angels där man visar lojalitet genom att mörda någon, detta oavsett om han officiellt har mördat Rabani eller inte. Jaques Wallner är typexemplet som även Aschberg är god vän med. Hela MSM, politiker-, rättsväsendet är en ren kriminell cirkus idag som får Hells Angels att se ut som Frälsningsarmén.
Senast redigerad av HipToBeSquare 2017-12-16 kl. 19:00.
Citera
2017-12-16, 19:34
Avslutad
Citat:

Vi får se.
Jag gjorde ett inlägg om den här grejen på ett annat diskussionsforum som huvudsakligen är inriktat på schizofreni, eftersom jag själv är sjuk, så hänger jag där. Skrev att Rabani blivit mördad på beställning av Aschberg.

Det vore ju kul om han tog exemplet därifrån, hög trovärdighet från en massa schizos...

Frågan är om det är low-tech (Expo, Researchgruppen, m.m) eller hi-tech (Illuminati, Mossad, m.m) som mördat Rabani?
Citera
2017-12-16, 19:34
Medlem
fnattes avatar
Vore intressant att veta vad han skulle släppa i del två, hann han inte prata med någon om vad det var?
Citera
2017-12-16, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnatte
Vore intressant att veta vad han skulle släppa i del två, hann han inte prata med någon om vad det var?

Någon mer borde absolut känna till vad det handlar om, men kanske är de rädda nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in