2017-12-16, 10:01
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeMysteriis
Det är ju sig själv han drar ner brallorna på i ditt exempel. Hans förklaring till varför de ljuger håller nämligen inte. Schibsted ägs inte av amerikanska banker, det är Rabani som inte är insatt i hur ägande redovisas i publika aktiebolag. Det har tagits upp i kommentarerna, men Rabani kallade det för "falska rykten"

Någon vidare grävande journalist var han alltså inte. Kan väl dock alla gånger tänka mig att Aschberg var förbannad på honom, men att riskera så mycket för att hämnas känns ganska långt borta.

Wake Up n´Smell the Coffee DeMysteriis: Han säger ju fanken tom. hur ägarstrukturerna ser ut bakom Aftonbladet/Schibstedts, jag vet inte om de här youtube-direktlänkarna funkarna, annars får du helt enkelt spola fram till 18:45 och så har du där: https://youtu.be/w4cJzKvKCfc?t=18m41s

Eller som nån norsk tidning uttryckte det: Mediedebatt.no
Alltså, Jan Helin, innan han gick till SVT, jobbade för Bank of America, (Reinfeldt!) Goldmann Sachs och alla finansjudar på Aftonbladet. Därför är den så sjuk som den är, och alltid Pro-Zionist Agenda: Exempel: (FB) Massmedias bevakning av Kriget i Syrien

Minns du Anna Hagwall? Sverigedemokrat, polack, ingift men var mot att de skulle gå till så, vilket va lite kul, men hon la förslag om att göra nått åt den här totala Sionistiska Propagandan.
Det blev inte så, istället fick Anna Hagwall lämna Riksdagen, och hamnade på Topplistan över Sverigedemokratiska Nazi-Uttalande:
Citat:
"2016 motionerade SD-riksdagsledamoten Anna Hagwall om mediepolitik och föreslog att ingen ”etnisk grupp” skulle få äga mer än fem procent av medieföretagen. Med etnisk grupp avsågs tydligt Bonniers. Kärnan var den klassiska antisemitiska tankefiguren att judarna styr medierna. Partiet tog avstånd och Anna Hagwall blev politisk vilde i riksdagen"

Källa: ETC

Eller vafan, räcker ju med Wikipedia:
Owners → → Foreign banks (> 30%)
Government Pension Fund of Norway (6.24%)
NWT Media AS (3.7%)
Others (?)[2]

(FB) Schibstedt judar?

Ägarstrukturen inom Schibstedts är inte direkt bättre än Expressen.
Och de har som motta "Verka utan att synas" fast på Latin, de avskyr när the Goyim Know. Därför du har personer som tex. Rupert Murdoch.

Bechir Rabani pratade "Truth to Power" och han gjorde de väldigt rakt, ärligt och effektivt.
Att detta retade upp onda krafter i Sverige tvekar jag inte de minsta på, men gå så långt som mord..?
De är inte så ovanligt som man tror, men jag hade verkligen velat veta vad för Scoop han satt på om Aschberg och hans skurkfamilj.

Seriöst, inte för va taskig men här va ju du faktiskt en usel reasercher, (här lika med googla) vad fick du det där ifrån? Hittade du bara på det?
Citera
2017-12-16, 10:12
Medlem
VinskaBinnens avatar
Vi vet ju sedan innan att Aschberg släkten varit involverad och profiterat på mord på över 100.000.000 människor, att då låta mörda en palestinier i Sverige är inget stort steg för en klassisk psykopat. Det jag tycker är intressant är att Roberts fru verkar ha varit drivande i detta.

Sedan finns det redan ett otal kända historier om andra rika judar som använt den israeliska säkerhetstjänsten mossad till allt från utpressning, hot och ren misshandel av brottsoffer (Weinstein et al.) till mord.
Citera
2017-12-16, 10:25
Medlem
Nu måste fler och fler göra samma sak som Bechir, så får man se konkret vad som händer nästa gång.
Citera
2017-12-16, 10:29
Medlem
DeMysteriiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Wake Up n´Smell the Coffee DeMysteriis: Han säger ju fanken tom. hur ägarstrukturerna ser ut bakom Aftonbladet/Schibstedts, jag vet inte om de här youtube-direktlänkarna funkarna, annars får du helt enkelt spola fram till 18:45 och så har du där: https://youtu.be/w4cJzKvKCfc?t=18m41s

[...]
Seriöst, inte för va taskig men här va ju du faktiskt en usel reasercher, (här lika med googla) vad fick du det där ifrån? Hittade du bara på det?

Nej, i detta fallet var Rabani en usel researcher. Bankerna han rabblar upp där (Goldman Sachs, JP Morgan, Morgan Stanley, Credit Suisse m.fl) har inget med ägandet i Schibsted att göra. Det är "nominee accounts" (det kan du googla, på tal om google). Källan han hänvisar till (Schibsted själva) förtydligar även detta, och man kan se en mer detaljerad lista över vilka det är som ligger bakom dessa bankers signaturer i ägarlistan, och det är i stort sett enbart fonder. Inga amerikanska banker alltså. När någon påpekade detta i kommentarerna så kallade Rabani det först för "falska rykten", men han verkar sedan insett att han haft fel och tackde för förklaringen.
Citera
2017-12-16, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeMysteriis
Det är ju sig själv han drar ner brallorna på i ditt exempel. Hans förklaring till varför de ljuger håller nämligen inte. Schibsted ägs inte av amerikanska banker, det är Rabani som inte är insatt i hur ägande redovisas i publika aktiebolag. Det har tagits upp i kommentarerna, men Rabani kallade det för "falska rykten"

Någon vidare grävande journalist var han alltså inte. Kan väl dock alla gånger tänka mig att Aschberg var förbannad på honom, men att riskera så mycket för att hämnas känns ganska långt borta.

Amerikanska banker ???wtf?

Kolla schibstedts mediaimperium och återkom.
Citera
2017-12-16, 11:33
Medlem
DeMysteriiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahsurexxx
Amerikanska banker ???wtf?

Kolla schibstedts mediaimperium och återkom.

Vad pratar du om?
Citera
2017-12-16, 14:09
Medlem
Panzerkeils avatar
I en video beskriver Bechir hur han blir förföljd efter att han åkt upp till Stockholm och gjort hembesök hos Thomas Mattsson & Diamant "Diamanten" Salihu från Expressen.

https://youtu.be/HUM2pAjJOWg?t=5m40s
Senast redigerad av Panzerkeil 2017-12-16 kl. 14:31.
Citera
2017-12-16, 14:53
Medlem
dstructs avatar
Tror också han blivit mördad.. sedan någon obduktion är ju knappast att lita på då de som utför den eller levererar rapporten förmodligen är köpta eller tillhör samma gäng. Modig hjälte han Bechir i alla fall.. RIP!
Citera
2017-12-16, 14:57
Bannlyst
Jag kan bekräfta rykten om att hans hemsida attackerades på olika sätt. Jag var inne på hans hemsida och upptäckte att den var anfallen av virus, någon jeppe i en småländsk håla ägnade sig åt phishing genom att blockera webläsaren och försökte lura besökaren att ringa ett nummer som påstods gå till Microsoft (vilket snabbt gick att kolla att det var lögn). Meningen var att man skulle luras att tro att MS skulle rädda datorn om man ringde numret.

Jag gick inte på detta, men skickade mail till Bechir den 4/12 och han svarade, tydligen ovetandes om attacken dittills, så jag gissar att det måste ha kommit mot hans hemsida nyligen.
Citera
2017-12-16, 15:51
Medlem
Just att hans facebook blev tvärlåst direkt efter mötet och sedan död inom 24 timmar är inte en slump. Det finns många sätt att döda folk och ju mer makt man har desto lättare blir det. Förgiftad tror jag, vi obduktionen har giftet bytits ned och försvunnit. Aschberg fru som hotade honom kommer aldrig bli hörd vad hon menade med hotet. De som Vet vad som hänt kommer aldrig sticka ut näsan.

Nu kanske folk aktar sig för att knacka på hos rovdjur. Om man kan Aschbergs historia så kommer han från en rovdjursfamilj som har mycket blod på sina händer.
Citera
2017-12-16, 15:54
Medlem
stefannilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Jag brukar snabbt avfärda konspirationsteorier men i det här fallet ringer alla varningsklockor.

* Bechir dör mystiskt i "hjärtinfarkt" 33 år gammal.
* Medborgarjournalisten Bechir dör strax innan han ska avslöja ett scoop.
* Bechir hotades av Lotta Aschberg.
* Familjen Aschberg har en tvivelaktig historia.
* Bechir skrev att han kände sig hotad.
* Bechir och Åsa Westerberg får flera facebookkonton borttagna.
* Åsa skriver att det finns kopplingar mellan svenska Facebook, #jagärhär och Expo.
* Åsa skriver att hon är 100 % säker på att Bechir mördats. Varför skulle hon slänga ur sig det out of the blue bara några timmar efter hans död?

Varför Åsa idioten skulle slänga ur sig det? Jo för att hon fortfarande inte fått in i sin lilla tröga hjärna att man måste ha 100% bevis innan man uttalar sig. Och bevisligen har denna sjuka jävla människa fortfarande inte lärt sig något efter idiotjäveln Robert Aschbergs besök på hennes salong med den där Fatime eller vad fan hon nu heter. Då Åsa puckot sa att hon visste att Fatime var 100% man. Trots att hon inte har sett Fatimes könsorgan. För det är ju det hon syftar på med att Fatime skulle vara en man. Man kan för fan inte gå ut med att man vet saker till 100% som denna dåren gör med allt.

Samma sak nu. Trots att hon inte har ett enda bevis på att Rabani blev mördad och trots att obduktionen inte ens är klar eller påbörjad så påstår hon att HON ÄR 100% säker på att Rabani blev mördad. Jag litar mer på en homosexuell huggorm än den där dåren Åsa Westberg.

Hur fan kan man påstå sig vara 100% säker på något man inte har sett med egna ögon eller som expertisen i form av obducent eller liknande har konstaterat?

För att vara 100% säker i det här fallet så måste man antingen själv ha mördat Rabani, eller sett honom bli mördad med egna ögon eller varit med från A-Ö under hela obduktionen för att veta att den inte har manipulerats.

Den där Åsa är inget annat än en idiot!

Vila i frid Rabani.
Senast redigerad av stefannilsson 2017-12-16 kl. 16:05.
Citera
2017-12-16, 15:59
Medlem
Lilabanans avatar
Från 22 min och framåt i denna video https://youtu.be/w4cJzKvKCfc exponerar han en jävla massa FAKTA om Arsleberg, hade det varit samma grävande med samma resultat (ex. Tv program som Aschberg haft som fått deltagare att begå självmord m.m) fast inte just Robert Aschberg, Då hade nog de sista 18 minuterna vart nog för snuten att häkta Arslet och förhöra honom, kontrollera telefonsamtal etc den senaste veckan.

Men nu är Robert en del utav makteliten och kommer inte att granskas. Robert Aschberg är tamefan kriminell.

Lägg på där scenen där Roberts fru säger "det här kommer du få stå för" när Bechir frågar efter Robban gör inte saker mindre suspekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in