Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-29, 07:50
  #709
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slikara
Hahaha vet direkt från familjen plus att jag kände Bechir i många år. Vet exakt vilka droger han brukade ta. Anabola blev hans död. Acceptera att Bechir var inte så som ni såg på Facebook.

"Kände", men sen blev osams ? Låter bara som du var nån som inte tålde han var bättre än dej. Kom med nåt bevis, annars är du bara skitsnackare.
Citera
2018-11-29, 12:45
  #710
Medlem
Judensaus avatar
Är säker på att en person betalade kineserna på Solvalla för att röja honom ur vägen, kineser som i själva verket är vietnameser. De kan sin sak och är vana att förgifta folk i stan utan att lämna spår efter sig. Polisen är ju inte direkt kunnig inom det området i Sverige så det är fritt fram att mörda så många man kan. Det är först när de petar PK politiker man börjar nysta i deras ljusskygga business.
Citera
2018-11-30, 17:42
  #711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obannad
"Kände", men sen blev osams ? Låter bara som du var nån som inte tålde han var bättre än dej. Kom med nåt bevis, annars är du bara skitsnackare.

Spelar ingen roll om han var "bättre"
Jag vet hur han var i verkligheten. Han var verkligen inte den "goda, snälla, generösa" som alla på Facebook tror. Han hade alltid något att vinna när han hjälpte någon.

En egoistisk psykopat var han. Han har gjort illa många.
Citera
2018-11-30, 18:57
  #712
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slikara
Spelar ingen roll om han var "bättre"
Jag vet hur han var i verkligheten. Han var verkligen inte den "goda, snälla, generösa" som alla på Facebook tror. Han hade alltid något att vinna när han hjälpte någon.

En egoistisk psykopat var han. Han har gjort illa många.

Bara en liten parentes:
Det är en väldigt felaktig att tro att ditt Facebook-flöde är allas Facebook-flöde.

I de flestas Facebook-flöde så existerar han inte ens. Av detta följer såklart att i 99,999999% av alla människors FB-flöden så har man inte ens en åsikt om människan. Man vet inte ens vem det är.
Citera
2018-12-01, 07:24
  #713
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slikara
Spelar ingen roll om han var "bättre"
Jag vet hur han var i verkligheten. Han var verkligen inte den "goda, snälla, generösa" som alla på Facebook tror. Han hade alltid något att vinna när han hjälpte någon.

En egoistisk psykopat var han. Han har gjort illa många.

Jag träffade Bechir en gång. Han var långt ifrån egoist. Dessutom såg han inte ut att ta några droger. Tvärtom var han väldigt hälsomedveten.
Citera
2018-12-03, 09:11
  #714
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodAlien
Jag träffade Bechir en gång. Han var långt ifrån egoist. Dessutom såg han inte ut att ta några droger. Tvärtom var han väldigt hälsomedveten.

Jag har träffat honom många gånger i många år. Han tog olika droger flera gånger i veckan. Han sålde också när han var yngre. Han hade ett ansikte utåt och ett annat privat. Mycket narcissistisk, falsk och våldsam. Ledsen att spräcka din bubbla.
Citera
2018-12-04, 07:27
  #715
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slikara
Spelar ingen roll om han var "bättre"
Jag vet hur han var i verkligheten. Han var verkligen inte den "goda, snälla, generösa" som alla på Facebook tror. Han hade alltid något att vinna när han hjälpte någon.

En egoistisk psykopat var han. Han har gjort illa många.
Du känner inte honom. Du har fel. Jag kände Bechir och han var långt ifrån en Anabolatorsk. Han var modig, driven och givmild.
Citera
2018-12-04, 22:10
  #716
Medlem
Varför kommer inte del 2 på Aschberg historien ut? finns den inte eller?
Citera
2018-12-18, 19:58
  #717
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant
Varför kommer inte del 2 på Aschberg historien ut? finns den inte eller?

Vad pratar du om?
Bechir är död. Hur i hela friden skulle det kunna bli en del 2 efter att Aschberg och hans kumpaner släckt Bechirs liv?
Det finns en uppföljning till den sista videon om det är det du letar efter, men den är inte i närheten så explosiv som den första, den som fick honom mördad.

Bechir kommer för alltid bli en hjälte i mitt hjärta och jag hoppas att det kommer fler som honom även om det ser jävligt becksvart ut på framtidsfronten just nu.
Citera
2018-12-19, 21:11
  #718
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Vad pratar du om?
Bechir är död. Hur i hela friden skulle det kunna bli en del 2 efter att Aschberg och hans kumpaner släckt Bechirs liv?
Det finns en uppföljning till den sista videon om det är det du letar efter, men den är inte i närheten så explosiv som den första, den som fick honom mördad.

Bechir kommer för alltid bli en hjälte i mitt hjärta och jag hoppas att det kommer fler som honom även om det ser jävligt becksvart ut på framtidsfronten just nu.

Jo jag vart tvungen att kolla upp var jag fick detta ifrån och det jag syftar på är vad Bechir skrev innan han dog.

Bechir (RIP) skrev "Kommer en update ang Aschberg. Han har sett videon och mailat. micket qul som vi säger på SFI! Den kommer upp senare idag. Sprid ordet på Facebook."

Eller har den uppdate video som Bechir här syftar på kommit ut?

edit. Nu hittade jag något här som jag inte sett https://youtu.be/FfVXwIJOK3c
Bechir rabani's svar till Robert Aschberg Del 2 - Bechir Rabani's answer to Robert Aschberg Part 2
__________________
Senast redigerad av The-Servant 2018-12-19 kl. 21:32.
Citera
2019-01-07, 06:50
  #719
Medlem
Emolls avatar
Har megafonernas verksamhet helt lagts ner efter Rabanis död?

Oerhört synd isf då de fyllde ett väldigt viktigt syfte. Att granska det marxistiska etablissemanget.
Citera
2019-01-07, 19:31
  #720
Medlem
kom förbi denna och tänkte att den passa bra här

https://www.vaken.se/cias-metoder-at...hjartattacker/

hur många har tillgång till detta idag? och vilka skulle kunna ha tillgång till det ? är det en möjlighet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback