Citat:
Ursprungligen postat av
ConnorSarah
I textningen från mordfilmen sägs det att "du är blodig. Du måste byta kläder direkt" Varpå F svarar "OK."
Som jag tolkar det då så har alltså F med sig ett ombyte? O för VAD i så fall och när i förloppet fick han med sig extra kläder?
Är det inte först där i skogen det börjar diskuteras att han ska resa med de övriga till Tyskland?
F s berättelse är väldigt detaljerad med tanke på någon som upplevt något traumatiskt. Minnesluckor är väl vanliga. Till och med vid svåra trafikolyckor bruka det ju svartna för folk.
Hursomhelst får jag inte ihop detta med klädbytet som låter som planering. Nån som har nån tanke? Teori?
vad jag förstår hade han bagen med ombyte med sig redan från terassen. En tanke som slog mig var också att F sa att han tyckte synd om M men också använder ord som grät som en gris om honom vilket låter väldigt nedvärderande i mina öron. Var han verkligen en så bra kompis med M som han säger el såg han ned på M.Robotsryrd som han påstår att han va, kan man då känna o tycka någonting? Nä berättelsen är konstig.