Citat:
Ursprungligen postat av
Pelepelle
Börjar mer och mer tro på att E6 norrut bara är ett villospår ! Dom vill inte att BO hittas eftersom det då det blir svårare att döma någon utan kropp.
Ska ändå kolla ett par ställen i Uddevalla som skulle kunna vara intressanta.
Ja, tack!
Det betyder jättemycket för Magnus anhöriga.
Jag ser på Facebook att de är mycket, mycket ledsna och oroliga. Som sagt, vad jag har sett och upplevt av Magnus dessa år (endast på Facebook), så var han impulsiv och kunde vara väldigt intensiv, han gick verkligen in med ALLT......men bara positiva saker. Absolut inget våld, och högst troligt inget knark. Han var så glad att han lämnat det där bakom sig och ville väldigt gärna hjälpa andra att komma ur träsket. För gärna ibland.
Magnus är/var absolut inte "värd" ett sådant här öde, det har han absolut inte "förtjänat".
Jag tycker att det är så otäckt för jag har fått känslan av att det hela verkar mycket planerat, att Magnus har blivit lurad in i en jävulsk fälla från den dagen denne "Felix" tog kontakt och ville ha hjälp. Magnus verkade vara lite stolt över att ha blivit kontaktad och ombedd att hjälpa. Men det är bara en slags magkänsla jag har.