2019-10-31, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekrim88
Felix har tydligen åkt på stryk flera ggr om sen han kom in.
Låter iofs rätt troligt . Men är det bara ett antagande ?
Citera
2019-10-31, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Låter iofs rätt troligt . Men är det bara ett antagande ?

Kolla föregående sida finns bildbevis
Citera
2019-10-31, 22:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jedimasterr
Kolla föregående sida finns bildbevis
Du får länka till inlägget - för det går inte att hitta något bildbevis alls på föregående sida.

Om du inte menar några handskrivna lappar som inte visar ett dugg huruvida Felix fått stryk eller inte.
Citera
2019-11-01, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du får länka till inlägget - för det går inte att hitta något bildbevis alls på föregående sida.

Om du inte menar några handskrivna lappar som inte visar ett dugg huruvida Felix fått stryk eller inte.

Precis dom jag menar. Och dom handskrivna lapparna kommer direkt från en intagen på Kumla. Och jo, han får lite stryk.
Citera
2019-11-01, 12:48
Medlem
Och idag muckade Tobbe fjanten
Citera
2019-11-01, 13:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Precis dom jag menar. Och dom handskrivna lapparna kommer direkt från en intagen på Kumla. Och jo, han får lite stryk.
Det finns med andra ord inget belägg alls för att något stryk utdelas....

Undrar dock -- vilken intagen skulle vara så korkad att denne skrev något sådant för att sedan skicka lappen genom vakten till utsidan..... ????

Och varför skulle en intagen vilja informera sina anhöriga/besökare om andra intagna?
Citera
2019-11-01, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det finns med andra ord inget belägg alls för att något stryk utdelas....

Undrar dock -- vilken intagen skulle vara så korkad att denne skrev något sådant för att sedan skicka lappen genom vakten till utsidan..... ????

Och varför skulle en intagen vilja informera sina anhöriga/besökare om andra intagna?

Har mer bevis men vill inte outa personen mer. Du tror inte många intagna skriver om vad som händer och vilka hen sitter inne med? Felix har fått stryk pga vad han gjort anses vara fegt. Du får tro vad du vill. Jag har det på papper
Citera
2019-11-02, 18:59
Medlem
Exakt, kan tom intyga att hans egna mamma berättat det...som sagt, i en liten stad sprider sig allt väldigt fort.
Citera
2019-11-06, 16:08
Medlem
Citat:
2 sidor bak i tråden frågade du på vilken anstalt Felix satt på? Skriver du med honom borde du väl ha koll på det eller?

Exakt. För att jag skulle skicka brev till honom. Fått svar av honom och jag har även fått svar på det där också utan att jag ens frågade. Det stämmer inte att han fått stryk flertal gånger. Tvärtom så håller han sig borta från konflikter.
Citera
2019-11-15, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slobodandimitri
Och idag muckade Tobbe fjanten
Återförenad med sin flickvän. Verkar som han är rätt lugn nu när han är ute, men det kanske vänder snart
Citera
2019-11-19, 22:20
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1990something
Återförenad med sin flickvän. Verkar som han är rätt lugn nu när han är ute, men det kanske vänder snart

jag har hört ifrån en barndomsvän till han att han i yngre år satte på sin egen lillasyster..om det är sant eller inte låter jag vara osagt..kanske någon annan kan bekräfta detta med?...jag litar iaf på han som berättade det för mej och han känner både I och T sedan barnsben
Citera
2019-12-02, 16:43
Medlem
Nej jag tror inte att Felix har varit så oskyldig som han försöker få det att verka som. Jag tror att han har varit med på att "råna" Magnus och jag tror att han visste mycket väl när/och dom skulle dyka upp hemma hos Magnus och honom. Att han sen låtsas bli förvånad och tagen som gisslan är bara ett spel först för Magnus. Men sen inser han att det inte blev riktigt som han hade tänkt, utan dom andra går längre och vill till slut döda Magnus, (vilket dom förmodligen redan har planerat att dom ska tvinga Felix till att göra.)

Då först tror jag att han börjar bli rädd och som den fega jävla råttan han är så slår han ihjäl Magnus för att han är rädd om sitt eget liv. Och han vet mycket väl att det är han som kommer att åka dit för mordet eftersom dom har filmat honom. Senare hoppar han ur bilen och drar sin historia för att försöka komma lindrigare undan genom att utmåla sig själv som ett medtvingat kidnappat hotat offer. Fy fan han sitter bra där han sitter tycker jag.
Senast redigerad av vrag 2019-12-02 kl. 16:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in