Modell: SE K700i
Pris vid inköp: 4752:-
Ålder: 1 år 3 mån
Egen info: Inget utbyggbart minne. 42 mb räcker inte långt. Mobilen fungerade bra i 1-2 månader sen började joysticken lagga, Efter 4 månader sluta den helt o fungera i typ 2 månader, nu fungerar den men laggar lite ändå :S Fungerar bra att sms:a och ringa med. Kameran suger gnupung. Sämst ljud i högtalaren. Alla klistermärken o shiet som sitter på mobilen lossnar efter 1 månads användning. Nu efter ca 1 år tar batteriet slut på en halv dag. När batteriet är fulladdat stängs den av ibland mitt i samtal och visar tomt batteri, men när man sätter igång den igen är batteriet fullt :S. Gummigrejjen längst ner blir ful och sticker ut konstigt så jag drog bort den. Tar evigheter att överföra filer till den via datakabeln som kostade 400:-. Har förövrigt köpt nytt skal från
www.skal-man.se. Det var ett orginalskal från Sony Ericsson men kvaliteten va kass. displayen lossna efter 1 vecka och batteriluckan pajjade oxå efter en vecka.
Betyg: (1 till 5) Jag ger den 1 av 5 för den suger och den var inte värd priset.