2006-01-20, 13:44
Medlem
Maidens avatar
Ja verkligen tragiskt. RIP Lepard
Citera
2006-01-20, 13:44
Medlem
Hylands avatar
Shit! Jag har suttit och supit och knarkat med killen. Känner basisten i bandet väldigt bra också. Kan meddela att de hade bestämt att splittra bandet i vilket falls om helst. Antar att David körde ett knarkrace då och...ja. Väldigt tragiskt oavsett vad andra säger, då jag upplefvde honom som en väldigt trefvlig människa.
Citera
2006-01-20, 13:49
Medlem
Capones avatar
Det var som fan, jag var inne på hemsidan för mindre än två timmar sedan (av helt andra anledningar) och då stod det inget om det.

Även jag har supit ihop med Dave, eller David Hellman som han hette.
Citera
2006-01-20, 13:58
Medlem
Maidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Det var som fan, jag var inne på hemsidan för mindre än två timmar sedan (av helt andra anledningar) och då stod det inget om det.

Även jag har supit ihop med Dave, eller David Hellman som han hette.

Nej det kom precis upp på hemsidan nu.
Citera
2006-01-20, 14:00
Medlem
joperzas avatar
Jävla trist. Världen behöver fler rockband som är rock. R.I.P
Citera
2006-01-20, 14:03
Medlem
Hylands avatar
Det minnet af David som jag kommer att ta med mig längst är när vi badade bajsbad tillsammans och åt ur kattlådan. Låter kanske inte så trefvligt men det var mysigt och det sammanfattar nog hans lifv ganska bra.
Citera
2006-01-20, 14:54
Medlem
Diagnosticas avatar
jaha fyfan.. även jag har festat o knarkat med david hellman,
speciell kille och jävligt tragiskt är väl allt jag kan säga. RIP
Citera
2006-01-20, 17:13
Medlem
FreakZoids avatar
trist ..RIP
Citera
2006-01-20, 18:13
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Synd på en död kille, RIP får man väll säga.

Däremot var inte Crash Diet något vidare band, jag tyckte han framstog som en idiot när jag såg han. Han dog iaf lite hårdrockigt (om han knarkat ihjäl sig d.vs)
Citera
2006-01-20, 18:27
Medlem
Perriss avatar
Oj! Vad hemskt! Men, alltså, jag har väl hört nån låt med dom sådär i förbifarten och jag trodde att det var ett riktigt äckligt skivbolagsstylat låtsasband. Det var/är alltså ett genuint rock n´roll-band?

/perris
Citera
2006-01-20, 19:21
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perris
Oj! Vad hemskt! Men, alltså, jag har väl hört nån låt med dom sådär i förbifarten och jag trodde att det var ett riktigt äckligt skivbolagsstylat låtsasband. Det var/är alltså ett genuint rock n´roll-band?

/perris

ja dom verkade gå upp i det till max. jag och några kompisar träffade dom på hultsfred och det var 100% rock n´roll hela tiden. bjöd på ett schysst framträdande sen också.
Citera
2006-01-20, 19:36
Avslutad
Mitt band har replokal i samma komplex som de har/hade. Vi träffades ibland och de var trevliga snubbar. Men visst levde de (eller iaf några av dem) rock n roll. Söp massor osv. Trist att han dog. Hörde rykte om att han hade tagit självmord. Helt ok band f.ö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in