2018-01-26, 21:47
Medlem
Arlighet123 kanske kan tipsa Terese om att läsa det här.

Om man ska se något positivt med det eviga kissandet, så är det ju att hon inte behöver någon äggklocka.
Koka ett ägg = Sätt igång det direkt efter ett toabesök, så är det klart efter nästa toabesök.
Koka potatis = Tre toabesök.
osv

Har vi någon FB-are som kommer gå på rättegången? Det är vill jag följa live (eller så live det går).
2018-01-26, 22:11
Medlem
SmygarBerits avatar
Nu orkar jag inte höra något mer om Therese urin. Att ens Arligheten123 har sådan insyn om hennes underliv och intervaller på droppar och kiss gör mig bara ännu mer förbryllad. Säger endel om hennes nätverk och vad deras samtalsämnen handlsr om 😒
2018-01-26, 22:32
Medlem
steelis80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Nu orkar jag inte höra något mer om Therese urin. Att ens Arligheten123 har sådan insyn om hennes underliv och intervaller på droppar och kiss gör mig bara ännu mer förbryllad. Säger endel om hennes nätverk och vad deras samtalsämnen handlsr om 😒

Personligen tycker jag att det är bra att Arligheten123 förtydligar och delar med sig om Tereses urineringsvanor.

Denna tråd handlar ju trots allt om det presumtiva brottet och den kommande rättegången. Första försöket blev ju inget av pga den lynniga blåsan som dagen för rättegången gick in i 5 minuters-tömmningsläget
2018-01-26, 22:43
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Jo, men så vitt jag förstår efter lite google så är Magnus Falkerup ytterligare en intellektuellt utmanad person som råkat ut för något slags mobbingdrev där det påstås det ena och det andra om honom.

Finns det här någon slags parallell värld där Sveriges alla utmanade jävlas med varandra på sociala medier?
Kikade efter lite jag med och vet inte vad jag ska tro.
2018-01-26, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steelis80
Denna tråd handlar ju trots allt om det presumtiva brottet och den kommande rättegången. Första försöket blev ju inget av pga den lynniga blåsan som dagen för rättegången gick in i 5 minuters-tömmningsläget
Nu måste jag rätta dig.
Det var inte den överaktiva blåsan som grusade hennes möjlighet att komma till tingsrättsförhandlingen. Det var hjärtsvikt.
2018-01-26, 23:07
Medlem
SmygarBerits avatar
Jag kommer begära in intyget sen iaf så jag får kika på vad doktorn skrev
2018-01-26, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Arlighet123 kanske kan tipsa Terese om att läsa det här.

Om man ska se något positivt med det eviga kissandet, så är det ju att hon inte behöver någon äggklocka.
Koka ett ägg = Sätt igång det direkt efter ett toabesök, så är det klart efter nästa toabesök.
Koka potatis = Tre toabesök.
osv

Har vi någon FB-are som kommer gå på rättegången? Det är vill jag följa live (eller så live det går).
Hon ha Kiss problem o sluta hålla på. Hon går ju fan hur mkt hon vill antingen apcentera rättey iallafall de att de bli paus varje fem minut 30 minut. Eller att dom får. Ta rättegång utan t o drömma på de hon sakt hon e oskyldig
2018-01-26, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Hon ha Kiss problem o sluta hålla på. Hon går ju fan hur mkt hon vill antingen apcentera rättey iallafall de att de bli paus varje fem minut 30 minut. Eller att dom får. Ta rättegång utan t o drömma på de hon sakt hon e oskyldig
Hur var det nu han så när det begav sig, vår levande legend Ingemar Stenmark;
Hä löns int å förklar för den som int begrip...
2018-01-26, 23:34
Medlem
Citat:

Du upprepar ju samma sak hela tiden.. kiss, paus, vad rätten ska apcentera etc...
2018-01-26, 23:38
Medlem
SmygarBerits avatar
Lite synd att T verkar tro att hon kan ställa villkoren på en rättegång..
Hoppas ngn kan förklara för henne att hon inte riktigt är i position att ställa krav och villkor..
2018-01-26, 23:41
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Hur var det nu han så när det begav sig, vår levande legend Ingemar Stenmark;
Hä löns int å förklar för den som int begrip...
2018-01-27, 00:42
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Men hallå t ha sina Kiss problem hon gå bara på toa då hon behöver
Varför håller ni på hänga ut Terese här ???????????????????

Ja, hon verkar uppenbart ljuga så mycket trots bevis emot henne, därför tror jag att det finns de som är intresserade av detta fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in