Citat:
Ursprungligen postat av
byggare bob
Det enda jag vet om är att hon vid en av de tidigare bränderna skrivit på Facebook att hon sett två utlänningar i källaren strax innan den branden upptäcktes.
Det här näst senaste med "någon som avlägsnade sig" där har jag inte sett något om hudfärg.
Nej, de skriver väl inte hudfärg. Men att det var just hon som sett någon avlägsna sig är väldigt genomskinligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
GalenSkåning
Tror ni inte det finns en risk att Jimmyboy och Terese förlorar hyreskontraktet pga detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
momma67
Synd om honom om han e oskyldig till detta
Jag tror han vet mer än han sagt angående hoten. Men jag tror han är medberoende, dvs att han verkligen tror att Joel misshandlat henne och våldtagit henne. Och tyckt det varit rätt att J blivit utsatt för T:s hot i hans namn.
Döremot har jag svprt att tror att han varit med på bränderna. Det är ju ändå i huset han bir i. Där tror jag inye att han vet något. Och även om han varit misstänksam hsr han ju så klart inye velat tro det om henne.
Om kontraktet bara står på honom och det är hon som tuttat eld, förlorar han det då? Elker räknas han som ansvarig för sin medbornde? Däremot är det väl så att om deras lägenhet måste renoveras pga rök- eller vattenskador, så har de ingen besittningsrätt längre?