2018-04-15, 22:51
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Nej men vi blev rånat på ett segermål pga filmningen.

Alltså inte ens i närheten då du inte kan bevisa att ett mål hade skett.

Jag har redan sagt att vi spelade under all kritik idag, och förutom de två straffarna (hade vi fått och satt dessa så hade givetvis AIK gjort minst 2 till med tanke på vårt spel ändå.) vi blev berövade så var ju Sundgrens filmning det mest uppseendeväckande i hela matchen.
2018-04-15, 22:51
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Så är det tyvärr. Tyvärr är domarna så jävla kassa så att dom faktiskt inte ser vad som faktiskt händer.
Att missa en straff och en solklar filmning klarade sopan Eriksson av att missa.

Stäng av Eriksson på livstid tillsammans med Sundgren.

Dahlberg släpper in 2 i dag som inte ser otagbara ut, är han redan i Watford tro?

Hur känns det nu när er nya fräsiga Alban blir avstängd ett par matcher och ni måste lira allsvenskans sämsta kafewaewrwei på topp? Hans mottagningar höll korpennivå, avsluten var riktigt grymma de med
2018-04-15, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Alltså inte ens i närheten då du inte kan bevisa att ett mål hade skett.

Jag har redan sagt att vi spelade under all kritik idag, och förutom de två straffarna (hade vi fått och satt dessa så hade givetvis AIK gjort minst 2 till med tanke på vårt spel ändå.) vi blev berövade så var ju Sundgrens filmning det mest uppseendeväckande i hela matchen.
Vad menar du? Vi gör mål men domaren dömer bort det för att Olsson utan någon kontakt alls slänger sig. Vad är det jag ska bevisa?
2018-04-15, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Hur känns det nu när er nya fräsiga Alban blir avstängd ett par matcher och ni måste lira allsvenskans sämsta kafewaewrwei på topp? Hans mottagningar höll korpennivå, avsluten var riktigt grymma de med
Vet inte vad du surrar om.
Har du rökt på?
2018-04-15, 22:53
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary

Du sitter och vässar mot en göteborgare din jävla kolatorsk.. gå och bronka med en osthyvel nu.

Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Vad menar du? Vi gör mål men domaren dömer bort det då Olsson utan någon kontakt öht slänger sig. Vad är det jag ska bevisa egentligen?

Jag har faktiskt inte något minne av det. Skönt att vi någongång får något med oss då.
2018-04-15, 22:56
Medlem
Citat:
Du sitter och vässar mot en göteborgare din jävla kolatorsk.. gå och bronka med en osthyvel nu.

Jag har faktiskt inte något minne av det. Skönt att vi någongång får något med oss då.
Att du skulle komma in och rädda mig, det trodde jag aldrig.
Nu är du förlåten för den där Facit grejen.
Surt för er att bli blåsta på en straff och sedan få ett rött pga en filmning.
2018-04-15, 22:57
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Att du skulle komma in och rädda mig, det trodde jag aldrig.
Nu är du förlåten för den där Facit grejen.
Surt för er att bli blåsta på en straff och sedan få ett rött pga en filmning.

2 straffar, en hands och en fällning av Haris. Nu ska jag gå och gråtrunka lite själv.
Medlem
Citat:
https://youtu.be/iFUxGDLtEt0?t=245

Jag länkar så du får påminnas om vilken pajas ni har i backlinjen iaf.

Hoppas dif bänkar sin enda målskytt till förmån för Olsson mot oss också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Indirekt säger du åt mig att inte skriva härinne Vad fan har du för problem? Okej om du inte håller med mig alla gånger men vad får du ut av att hålla på och leka Allan hela tiden? Inte undra på att folk inte vill svara dig när du har den attityden mot dom flesta.
Jag är Gud och du ska ta din välling nu. Jobbet på Samhall väntar på dig.

När spelar ditt Sundsvall på sin vidriga plastmatta nästa gång? Är du på stå eller sittplats?
2018-04-15, 23:00
Medlem
Citat:
2 straffar, en hands och en fällning av Haris. Nu ska jag gå och gråtrunka lite själv.
Man får ta till sig av ADHDs ord. 2 förluster ger positiv energi. Och vete fan om han rätt då Östersund vann i kväll.

Hur är det i fotbollen, kan Sundgren straffas efter? Han erkänner också att förstärker och att han skrattar efteråt.
Jobbar fotbollen med Fairplay så är det ju solklart att han ska straffas.
2018-04-15, 23:02
Medlem
Citat:
Jag är Gud och du ska ta din välling nu. Jobbet på Samhall väntar på dig.

När spelar ditt Sundsvall på sin vidriga plastmatta nästa gång? Är du på stå eller sittplats?
Det här blir mitt absolut sista svar till dig för det är helt hopplöst att diskutera med dig och någon gud är du fanimig inte.

Giffarna spelar på tisdag och jag har sittplats tillsammans med min polare. Tror chanserna till årets första vinst är rätt stora. Spelar vi som i fredags har vi alla chanser att ta den.
2018-04-15, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Möjligtvis i dina sjukaste fantasier. Nyss erkände du att jag hade rätt om Östersunds positiva energi. Undrens tid är icke förbi

Sundsvall möter Trelleborg.
Bottenmöte. Där kanske IFK snart kommer att vara
Tror att TFF drar det längsta och tar en 3:a.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in