2018-01-04, 20:35
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerjeWendtCompello
Bachirou vill tydligen spela för MFF

Efter Kingsley Sarfo tycker jag fan man kan skippa en sån värvning orkar inte med en sån skandal igen

Vad har Bachirou gjort för dumt?
Citera
2018-01-04, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vad har Bachirou gjort för dumt?

Säkerligen ingenting, men som MFF supporter är man fan orolig efter att 60 miljoner kronor kastades i sjön sist. Tolka inte det som att hans hudfärg skulle göra honom mer i riskzonen för sådant. Inte det jag menade, menar att samtliga nyförvärv till di blåe bör bakgrunds kollas vi har redan haft Miko, Elanga och Sarfo.

Hör jag om en potentiell värvning vill jag ha bakgrundscheck oavsett om han heter Andersson eller Mustaffa.
Citera
2018-01-04, 20:50
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerjeWendtCompello
Säkerligen ingenting, men som MFF supporter är man fan orolig efter att 60 miljoner kronor kastades i sjön sist. Tolka inte det som att hans hudfärg skulle göra honom mer i riskzonen för sådant. Inte det jag menade, menar att samtliga nyförvärv till di blåe bör bakgrunds kollas vi har redan haft Miko, Elanga och Sarfo.

Hör jag om en potentiell värvning vill jag ha bakgrundscheck oavsett om han heter Andersson eller Mustaffa.

Okej, jag trodde du visste något speciellt om honom.
Citera
2018-01-04, 21:12
Bannlyst
Citat:
Okej, jag trodde du visste något speciellt om honom.

hehe fattade i efterhand att min inlägg kunde tolkas så formulerade mig lite klumpigt.
Citera
2018-01-04, 21:23
Avslutad
Ryktas att Stefan Silva plus en till Blå linje spelare är klara och presenteras den 10 Januari på premiärträningen ihop med nya matchtröjan.. Någon med uppgifter?
Citera
2018-01-04, 21:36
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Ryktas att Stefan Silva plus en till Blå linje spelare är klara och presenteras den 10 Januari på premiärträningen ihop med nya matchtröjan.. Någon med uppgifter?
Silva och Milo.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2018-01-04, 22:08
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Eddhari, Bahoui och Milosevic är väl "blå". Blir mycket intressant att se om det är någon av dom.

Är det guldlukt man känner så smått?
Citera
2018-01-04, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Eddhari, Bahoui och Milosevic är väl "blå". Blir mycket intressant att se om det är någon av dom.
Tror sonko ut Milosevic in
Citera
2018-01-04, 22:21
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
FotbollDirekt kan avslöja att priset Östersund har informerat Daniel Andersson om ligger på 7 500 000 och enligt vad FD erfar så är det ett pris som MFF sagt sig villiga att acceptera.

Hur pass trovärdiga är FotbollDirekt?
Citera
2018-01-04, 22:27
Medlem
foool13s avatar
Citat:

Han är värd det..

Ingen aning om trovärdigheten dock.
Citera
2018-01-04, 22:41
Medlem
Citat:

Enligt Fotbollsdamp på Twitter ska Bachirou haft en rätt låg utköpsklausul som MFF valde att möta.

Innan man avfärdar Fotbollsdamp ska man kanske säga att han, vad det verkar, har rätt bra kontakter inom fotbollsvärlden.
Citera
2018-01-04, 22:56
Medlem
Rdealss avatar
Vad ska Thern göra i MFF? Han platsa inte i mitt AIK. :O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in