Citat:
Det var något slags u-kontrakt ja.
https://ifkgoteborg.se/nyheter/a-lag/2018/nytt-avtal-for-adil/
Det jag hoppas vi jobbar på mycket inför säsongen är press, återerövring och att få upp aggressiviteten till "normal" nivå, tycker det saknades i år, sedan kan förhoppningsvis en del av spelarna ta ytterliga något eller några steg, det tycker jag det finns potential för hos en del.
Edit: Billy är klar för BP.
https://ifkgoteborg.se/nyheter/a-lag/2018/nytt-avtal-for-adil/
Det jag hoppas vi jobbar på mycket inför säsongen är press, återerövring och att få upp aggressiviteten till "normal" nivå, tycker det saknades i år, sedan kan förhoppningsvis en del av spelarna ta ytterliga något eller några steg, det tycker jag det finns potential för hos en del.
Edit: Billy är klar för BP.
Det saknades ju i mångt och mycket spelare som drog upp just det aggresiva så att det saknades är inte så konstigt.
Vi kommer gå in med den yngsta truppen i serien och visst finns det utvecklingsmöjligheter på många håll och några "måste" ju växa till okej allsvenska spelare iaf för att detta ska hålla kommande år. Givetvis är det lätt att drömma om att Nygren stänker in fem-tio baljor under våren och dels räddar kontraktet vårt genom det och dels ger oss en rejäl övergångssumma via det men dit är det rejält långt än.
Citat:
MFF:s/Dalkurds målvakt Mohlin klar för ÖFK. Lär nöta bänk såvida Keita inte ämnar att röra på sig.
Samtidigt så är det officiellt att Salomonsson lämnar IFK. Lär satsa på att hamna utomlands men hamnar säkert till slut i en himmelsblå tröja.
Olsson verkar samtidigt försvinna från AIK, spännande att se var han hamnar.
Samtidigt så är det officiellt att Salomonsson lämnar IFK. Lär satsa på att hamna utomlands men hamnar säkert till slut i en himmelsblå tröja.

Olsson verkar samtidigt försvinna från AIK, spännande att se var han hamnar.
Hehe Emil lär inte hamna nånstans i Sverige. Vart han landar är omöjligt att svara på i övrigt, lönekuvertet lär styra dom kommande 2-4 åren helt och hållet för honom.