2006-01-18, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av auto:erotic
Jag är ledsen men jag förstår inte vad du menar.
Underground har den sämsta kvalitén
Citera
2006-01-18, 00:49
Medlem
Valeks avatar
Citat:
Jag är skeptisk, har två par döda GG här. Det ena paret är visserligen väldigt hårt använda under många år, men det andra har fungerat som vardagsskor i inte alltför många år.

Är det sulorna som har gett upp ?
Citera
2006-01-18, 00:51
Medlem
Har man råd så köper man drMartens
Citera
2006-01-18, 13:05
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-kuuk
Underground har den sämsta kvalitén
Jaha, ja det får ju stå för dig, men det hade onekligen varit bättre om du sagt vad du menade från början. Jag kan bara läsa tankar när jag ser personen jag talar med i ögonen.

Citat:
Ursprungligen postat av Valek
Är det sulorna som har gett upp ?
Under stålhättan har sulan släppt från skon, på både Getta Grip och Underground

Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagwanderer
Har man råd så köper man drMartens
Jag har 3 par GettaGrip, 2 par Underground och 4 olika DrMartens. Det är knappast priset som är avgörande.
Citera
2006-01-18, 16:58
Medlem
Valeks avatar
Köpte kängorna idag, det blev ett par Invaders för 895 :- på blue fox, kängorna verkar schysta, men jag återkommer med en utvärdering nästa vecka
Citera
2006-01-18, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valek
Köpte kängorna idag, det blev ett par Invaders för 895 :- på blue fox, kängorna verkar schysta, men jag återkommer med en utvärdering nästa vecka
Det låter bra det, var du runt och provade olika märken?
Citera
2006-01-18, 19:34
Medlem
Daniel Ahlms avatar
Jag har provat en del s.k. hårdrockskängor men inte förens jag köpte arméboots var jag helt nöjt. Hätta? Japp, men inte stål. Stålhätta blir fruktansvärt kallt på vintern. Dessutom brukar många kängor generellt inte vara så varma (inte underground och liknande). Mina armékängor håller dock verkligen värmen och är lite mjukare att gå i. Dessutom är de helt vattentäta ända upp till slutet av skon. Helt klart bäst hittills. Bara runt £35 har jag för mig. Dock köptes de i England.
Citera
2006-01-20, 07:00
Medlem
BigFatCones avatar
docs har enligt min erfarenhet bäst kvalité sen är det väl mer punk än metal kanske.. sen hade jag ett par, ehm.. underground vill jag minnas, för det är väl getta grip som har storbritanniens flagga på plösen? smo höll i 3-4 år i alla fall.. dagligt bruk ska tilläggas..
Citera
2006-01-20, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
docs har enligt min erfarenhet bäst kvalité sen är det väl mer punk än metal kanske.. sen hade jag ett par, ehm.. underground vill jag minnas, för det är väl getta grip som har storbritanniens flagga på plösen? smo höll i 3-4 år i alla fall.. dagligt bruk ska tilläggas..
Underground har Union Jack, Getta Grip har ingenting på plösen.
Citera
2006-01-20, 15:43
Medlem
Är inte getta grip en modell av Dr marten från början?

Någon som känner till några kängor med snarlikt utseende som är vinterfodrade och supervarma?

Vinterfodrade arbetskängor typ brukar ha en så apelsinskalsliknande yta som inte alls tilltalar mig. Man kan inte få upp någon som helst puts på dem.
Citera
2006-01-20, 16:02
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Underground har Union Jack, Getta Grip har ingenting på plösen.

och underground är lite kantigare än getta?
Citera
2006-01-20, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
och underground är lite kantigare än getta?
Nja, jag tycker de är förvillande lika varandra. Höll upp en av varje framför mig men ser bara småsaker som skiljer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in