2017-12-02, 15:56
Medlem
We2Sexys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Finns fler regissörer som börjat inom ZTV-sfären. Tänker dock inte nämna några namn. Man får tänka på att den här personen inte behöver ha jobbat på Z-TV, kan vara produktionsbolag som producerat åt ZTV.
Creepy.

Verkligen. ZTV är ju känt för att de släppte fram många unga och oprövade på kanalen. Men skall ju också vara nån som idag är en hyllad regissör inom komedi inom både film och tv. Så det blir ju aningen färre alternativ. Med det sagt så behöver det ju inte vara FH. Hoppas på att det inte är FH för jag gillar honom.
Citera
2017-12-02, 19:03
Moderator
Schlesiens avatar
Rubrikändring

Utgången rubrik:
Är FH "hyllad film- och tv-regissör som gör goa komedier"?

/ Moderator
Citera
2017-12-06, 16:12
Medlem
DontWantWars avatar
Ulf Malmros utpekad som våldtäktsman

Ulf Malmros en av Sveriges mest kända regissörer pekas i #metoo ut som våldtäktsman

'' På flera Facebooksidor under #metoo-flagg har en kvinna skrivit inlägg som pekar ut en hyllad ”tv- och filmregissör” som skyldig till en våldtäkt som han ska ha begått för 25 år sedan. ''

Ulf Malmros påstår att detta ej hänt och anmält kvinnan för förtal.

Någon som vet något mer kring händelsen?

källa: https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/3jJQ4v/ulf-malmros-utpekad-som-valdtaktsman-anmalt-henne-for-fortal

''Hela min familj har gått sönder av ryktet'
Ulf Malmros: Jag är oskyldigt anklagad för våldtäkt – men redan dömd av lynchmobben

https://www.aftonbladet.se/debatt/a/G1GKyq/hela-min-familj-har-gatt-sonder-av-ryktet
Senast redigerad av DontWantWar 2017-12-06 kl. 16:18.
Citera
2017-12-06, 16:19
Medlem
Facebook sida till hon som anklagar? Det ska vara ute.
Citera
2017-12-06, 16:21
Medlem
snillet_1s avatar
Är han den första som så att säga slår tillbaka mha en förtalsanmälan? Det blir intressant att se hur den processen fortlöper.
Citera
2017-12-06, 16:23
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AzoleHoe
Facebook sida till hon som anklagar? Det ska vara ute.

Ja, är väldigt intresserad av att se dessa anklagelser själv.
Citera
2017-12-06, 16:26
Medlem
Fan vad tröttsamt att vara känd ändå, och råka ut för galningar som försöker förstöra ens liv. Bra att han tänker ta det till domstol men ändå, drygt att behöva lägga energi på att bemöta den sortens smutskastning. Oavsett hur det går i domstolen kommer ju skiten ha kletat av sig på Malmros och han kommer förföljas av ryktena resten av karriären eftersom vissa tror på allt och när folk väl tror på något ändrar de sällan uppfattning.
Citera
2017-12-06, 16:28
Medlem
trickydicks avatar
Han säger:

Citat:
– Jag har fört dagbok hela mitt vuxna liv, och jag minns den aktuella kvällen. Det stämmer att vi sågs, och hade sex, men det hon beskriver är inte verkligheten. Jag vet exakt hur det gick till.
Han säger också att flera detaljer i inlägget bevisligen inte stämmer.
– Bland annat framställer hon sig själv som flera år yngre i inlägget än hon faktiskt var vid tidpunkten.

Citat:
Han säger att han inte träffat kvinnan på 25 år, men att de sprang ihop med varandra på en branschfest för ett par månader sedan.
– Då kramades vi, och hon sa att det var kul att ses. Sedan var det inte mer med det.

Det är inte någon av hans vanliga skådisar alltså. Vilka filmprojekt var han involverad i för ca 21-22 år sedan?
Citera
2017-12-06, 16:30
Medlem
Soterns avatar
Metoo börjar bli alltmer skrämmande. Varför i hela avlånga helvete har hon inte anmält våldtäkten förrän nu? Att komma decennier efteråt och anmäla ett brott säger allt om sanningshalten i påståendet.
Citera
2017-12-06, 16:31
Medlem
Nu är det fan dags att någon avslöjar vilka dessa "hemliga grupper" är på Facebook där feminazisterna mobiliserar sig?????!?!?!
Citera
2017-12-06, 16:34
Medlem
Soterns avatar
[QUOTE
Det är inte någon av hans vanliga skådisar alltså. Vilka filmprojekt var han involverad i för ca 21-22 år sedan?[/quote]

"Ha ett underbart liv" från 1992.
Citera
2017-12-06, 16:39
Medlem
Rapport till himmlen -94
Eller chock 6 -97
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem