2017-12-06, 02:11
Medlem
Tjena gott folk! Är det någon som vet hur man kan köpa varor på nätet och sedan ''lura'' sig till pengarna tillbaka så att man i slut ändan inte betalar något för varan?

Jag har hört man kan göra det, men sen när man frågar någon som har gjort det, får man inget bra svar. Liksom att utnyttja sprickor i samhällssystemet för att få gratis saker.

Hoppas någon smart individ som har gjort liknande delar med sig tanken!

#keepitLowKey420
Citera
2017-12-06, 04:03
Medlem
Går alltid att få behålla saker som kostar mer att returnera om det är fel på dom än värdet på den faktiska produkten.

Men kör du den hos mig kräver jag ofta fotografi på den trasiga produkten/felet samt ibland även att du returnerar den trasiga varan till mig då folk försöker sig på sånt här hela tiden.

Som småföretagare går man under och har inte marginalerna till att ge bort gratissaker, du tar död på oss. Tänk på det innan du fortsätter din snillrika plan.
Citera
2017-12-06, 07:47
Medlem
Sebzors avatar
Jag vet ett par sätt. Men varför ska man dela med sig och bidra till att världen blir sämre?
Citera
2017-12-06, 10:01
Medlem
Ratozs avatar
Genom att komma över ett kvitto med högre inköpspris och öppet köp fortfarande möjligt på kan man i alla fall gå plus även om man inte får behålla varan.
Citera
2017-12-06, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Går alltid att få behålla saker som kostar mer att returnera om det är fel på dom än värdet på den faktiska produkten.

Men kör du den hos mig kräver jag ofta fotografi på den trasiga produkten/felet samt ibland även att du returnerar den trasiga varan till mig då folk försöker sig på sånt här hela tiden.

Som småföretagare går man under och har inte marginalerna till att ge bort gratissaker, du tar död på oss. Tänk på det innan du fortsätter din snillrika plan.

Då kan du ju utnyttja detta inlägget till att lära dig hur köparen kan lura till sig saker, så du är på hugget och 2 steg före dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in