2017-12-04, 20:27
Medlem
Hej!
Vill beställa en klocka som jag spanat på länge, har två presentkort på uret.se och klockan jag har haft spaning på sjönk med en tusenlapp idag på deras hemsida så superbra läge att slå till.

Försöker febrilt leta rätt på hur jag ska göra för att använda två presentkort, får in det ena men sen kommer jag inte vidare, kört med kommatecken och försökt hitta ett sätt att skriva in det nästa.

Känns tråkigt ifall det ena presentkortet går till spillo för jag fått två i present från två olika just för att köpa en fin klocka.
Och min erfarenhet om uret.se är att priserna går upp och ner ganska snabbt?
Citera
2017-12-04, 20:38
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stepbrother
Hej!
Vill beställa en klocka som jag spanat på länge, har två presentkort på uret.se och klockan jag har haft spaning på sjönk med en tusenlapp idag på deras hemsida så superbra läge att slå till.

Försöker febrilt leta rätt på hur jag ska göra för att använda två presentkort, får in det ena men sen kommer jag inte vidare, kört med kommatecken och försökt hitta ett sätt att skriva in det nästa.

Känns tråkigt ifall det ena presentkortet går till spillo för jag fått två i present från två olika just för att köpa en fin klocka.
Och min erfarenhet om uret.se är att priserna går upp och ner ganska snabbt?

Det är inte alltid man kan använda två kort online. Ring dom så får du se om dom kan hjälpa dig. Dom brukar kunna justera ner priset i efterhand om det gått upp tills imorgon också.
Citera
2017-12-04, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Det är inte alltid man kan använda två kort online. Ring dom så får du se om dom kan hjälpa dig. Dom brukar kunna justera ner priset i efterhand om det gått upp tills imorgon också.

Okej, tackar! Verkar inte gå här då. Får avvakta tills imorgon även fast jag är ivrig på att klicka hem den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in